Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billedmateriale..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er i færd med at lave en tøj og skoforretning på nettet, som dropshipping løsning.

Jeg mangler billedmateriale, til mange forskellige produkter. Hvor kan jeg skaffe dem henne?? Ved i om der ligger billeddatabaser til rådighed, eller om man skal gå den tunge gang og kontakte producenterne.?

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 10:44

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:46

Hej

Vores erfaringer siger at du får de bedste billeder hos leverandørerne, de er jo interesseret i at fremstå på bedste vis, så prøv om ikke du kan lave en enkel proces for indsamling at tekst, billeder mm., husk at indhente materiale i god tid, da ikke alle er lige hurtige og nogle er også rigtig gode til at glemme at sende materialet, så det er lige med at følge op på dem hele tiden, så prøv med tiden at få et godt samarbejde op at køre, men det kræver lidt meget positiv energi og tålmodighed Smile

Held og lykke

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 12:42

Hej

Tag dine egne billeder. Gerne 4-5 eller flere af hvert produkt. Ser du aldrig varene selv, så spørg din leverandør om du må komme forbi deres showroom/lager og tage billeder. Så er alle dine billeder ens, og du bestemmer vinkler og baggrund med mere. Alle billederne kan jeg gennem et af mine firmaer fritlægge for dig for en 20,- pr billede. Så er alle billeder med evt. hvid baggrund og helt ens. Dette tilbud gælder i øvrigt alle.

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 13:41

Hej Tak for svarene i første omgang.

Problemet er dog at det bliver et kæmpe vareudvalg med rigtig mange leverandører..

Fra 4750 Lundby
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:48
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:51

Hej Kasper

Langt det mest optimale ville som de andre her nævner, være at få billederne leveret fra leverandørerne.

MEN, og der er et stor men... leverandørernes billedkvalitet og evne til at levere dem, svinger utrolig meget. Én leverandør kan være af den type der får lavet topprofessionelle billeder, en anden kan risikere slet ikke at have nogle.

Jeg laver mange produktfoto / packshots, og det er sjældent for leverandørerne eller producenterne, men i de fleste tilfælde for forhandler/grossist/butik.

Leverandøren véd at han ikke behøver få det lavet, fordi han har et forhandlernetværk og det er som regel i disse handelsbetingelserne parterne imellem beskrevet at det er den enkelte forhandler eller butiks ansvar at præsentere produktet.

Kontakt mig gerne hvis du vil have en pris eller en rammeaftale for x antal produkter, og se om det kunne være attraktivt. Så er du sikker på at få alle billeder i høj opløsning, god kvalitet og fuldstændig ensartet look.

Klik her for at læse mere om Reklamefoto og Produktofo

Fra None
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:44

Jeg ville klart tage billederne selv da du selv har mulighed for at kunne bestemme baggrund, vinkler og hvor mange billeder der skal tages.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 12:40

Er der nogen der ved om google images er gratis materiale uden copyright ?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 00:15

Hej

er det billeder af de specifikke produkter, eller bare generelle tøj billeder du skal bruge?

hvis det er speciikke billeder så er det nok nemmest at tage den med leverandørerne.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)