Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas På - jeg er morgensur [:(]

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg kan slet ikke se noget hverken fair eller sagligt i at kritisere Hans, der frivilligt stiller op for at arrangere Amino-arrangementet, for at han altså ikke gider at skulle spille bussemand for at kræve det ganske lille beløb op som deltagerne skulle betale. Faktisk synes jeg det er ekstremt højrøvet af folk der ikke har løftet en finger, mener at det følger med "jobbet". Gu gør det ej! Hans har sagt ja til at arrangere Amino-tastic - men sgu da ikke, at han skulle betale gildet selv, eller jagte deltagerne - vennerne her på Amino, for at trække de penge ind som de selv accepterede at betale, for at dække fællesudgifterne. Det er altså helt ude i hampen!

Og det er jo netop det der er min pointe - hvis I mener, at man som frivillig hjælper på et arrangement som dette, også samtadig skal acceptere at dække underskuddet selv, og alle andre konsekvenser, så er det da ikke så underligt at det er svært at skaffe frivillige. Hvis man vil have folk til at tage det ansvar I forventer, så må man betale dem for det. At forvente, at I får den service I forventer helt gratis er altså temmelig arrogant.

Det er jo heller ikke det, vi skriver. Eller det er i hvert fald ikke det, jeg skriver.

Selvfølgelig skal Hans ikke dække underskuddet - og selvfølgelig skal klovnen betale. Hvis det havde været mig, så havde jeg nu også bare betalt rykkergebyret, når nu jeg ikke havde været hurtigt nok ude til at få betalt. Fakturaen var jo bevisligt sendt til tiden selvom vedkommende måske/måske ikke kunne læse den.

Til gengæld mener jeg, at Hans måske burde have clearet sin mail med Brian, der jo har lagt lige så stort arbejde i arrangementet. Det har han måske også - det fremgår ikke. Og i dette lille lukkede forum er der nok ikke sket den store skade. I andre sammenhænge kunne det dog lige så godt have smittet af på Brian, når Hans sender en morgenmavesur mail i Amino-tastics navn.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:51

Johnny Speiermann:

Til gengæld mener jeg, at Hans måske burde have clearet sin mail med Brian, der jo har lagt lige så stort arbejde i arrangementet. Det har han måske også - det fremgår ikke. Og i dette lille lukkede forum er der nok ikke sket den store skade. I andre sammenhænge kunne det dog lige så godt have smittet af på Brian, når Hans sender en morgenmavesur mail i Amino-tastics navn.

Jeg har ikke clearet noget med Brian. Til gengæld kender jeg Brian godt nok til at vide, at han nok skal give lyd direkte til mig, hvis han har et problem med mig.

mvh Hans

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 12:13

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Til gengæld kender jeg Brian godt nok til at vide, at han nok skal give lyd direkte til mig, hvis han har et problem med mig.
mvh Hans

Det kan jeg forestille mig, når nu I har lavet arrangementet sammen.

Og din reaktion er da fuldt forståelig. Men nu blev det lagt ud til diskussion, og så siger jeg bare min mening om, at der skal man måske lige cleare det på forhånd, når man laver noget sammen med andre.

Tilmeldt 11. May 05
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 02:23

Jeg må sku sige at Hans har min fulde opbakning. Det er 2 måneder siden vi deltog i Aminotastic og så vidt jeg husker så var det forudbetaling. At Hans sidder her 2 måneder efter og stadig bruger tid på dette arrangement finder jeg hamrende uacceptabelt. Hans har formentligt også andre, mere rentable opgaver at løse end at sidde og drive velgørenhedsorganisation for respektløse Aminoer. Så kan man være enig eller uenig i Hans måde at håndtere problemerne på, men jeg vil fandme ikke være den der stiller mig op og blander mig i det. Det er min erfaring at hvis man blander sig i hvordan folk udfører friviligt arbejde, så står man sku selv med bolden næste år. I Aminotastics tilfælde så bliver der sku noget at leve op til.

Jeg har selv flere gange oplevet at møde på kontoret og fyre op for outlook, for at finde en mail fyldt med vrøvl og misforståelser på en sag/opgave som man for længst troede var løst. Så hakker man fandme lige hovedet en ekstra gang ned i tastaturet. Så jeg kan sku sagtens følge Hans i det han har skrevet. Lur mig om der ikke er røget et par tilsvarende mails gennem min outlook i tidens løb. Mon ikke også Hans skrev det for at give os lidt at more os over, frem for at udstille "fjolset", og for at vi skulle have ondt af Hans. Jeg tolkede det næsten som om at Hans, tog gas på sig selv, og mon ikke at alle der var med til Aminotastic, og så hvad Hans var for en, får sig et lille grin når de ser dette.

Men Hans - det lykkedes ihvertfald her. Jeg grinte sku, og jeg har heller ikke selv formået at tage Martin Thorborgs lille fif med inderlåret til mig - endnu.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)