|
Kære Aminoer, Nu vil jeg ikke bringe Martin Thorborg i yderligere klemme ved at bruge dette udmærkede forum, som er oprettet i en god og positiv ånd, til at fortsætte tråden om annoncehajer her på denne tråd som så bare kan resultere i yderligere retssager. Sagen er bare den, at man skal passe på hvis man bliver ringet op af et firma der starter med at tilbyde en gratis hjemmeside imod at få lov til at bruge den som reference. Pas på, det er for det første ikke gratis og når først du har godkendt siden og lavet en REDEL hos Hostmaster får du en masse bøvl med at skulle lave en reversering af processen for det viser sig at firmaet, der har lavet hjemmesiden for det første sender fakturarer ud på noget der ikke er aftalt og for det andet lukker de for adgangen til siden som de har gjort nu her til aften ( se evt. www.innoactive.dk). Skidt med det jeg overlever det nok for heldigvis har jeg noget meget mere positivt at fortælle om en kontakt, jeg i anledning af min opfindelse har fået gennem Amino. Det er fantastisk, at vi har dette forum og alle de ihærdige og hjælpsomme iværksættere som gerne vil give en hånd med når man står over for at skulle starte noget nyt og spændende. Jeg vil af respekt for Martin Thorborg og hans etik slutte dette indlæg med at opfordre alle, der kan kan bakke ham op med oplysninger af relevans for den kommende retssag til at yde en indsats for at retfærdigheden sker fyldest og jeg er utroligt taknemmelig for at der findes dette forum da det at starte noget nyt op indebærer, at man ihverttilfælde ikke skal skrive under på noget uden at sikre sig, at der er hold i det. Som nævnt har jeg fået en meget troværdig og pålidelelig kontakt , som er 100 % reel gennem Amino så bagatellen med den "forsvundne hjemmeside" kan jeg bare le lidt af og jeg ønsker alle Aminoer en god aften og Weekend. Med venlig hilsen Jesper Boesen Nielsen INNOACTIVE Tlf: 75 18 09 70 |
(Næsten) gratis hjemmeside - lyder godt ikke?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem