Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. oprettelse af e-shop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg og en kammerat har netop oprettet vores egen virksomhed og venter på nuværende tidspunkt på vores CVR nummer.

Vi skal have oprettet en hjemmeside da vi skal sælge vores produkter og Internettet.

.. Vores problem ligger i at ingen af os er programmører, og har kun de basale skills til en computer.

Jeg har kontaktet en professionel der vil have 10.000 kr. for at lave den, hvilket jeg synes er en svimlende beløb.

.. mit spørgsmål er om man kan gøre det billigere? Jeg er villig til selv at smide al min tid i det, mangler dog bare et sted/program/tips til hvordan jeg kommer igang, hvordan man opretter betalingssystemer osv. osv.

Har set inde på Shopify.com - ret let dog synes jeg ikke om deres temaer.

Jeg har tænkt på noget så enkelt som dette: www.kondomexperten.dk

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh. Anders Hasselstrøm Hansen

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:16

Hej Anders,

Først skal det siges at 10.000 kr. ikke nødvendigvis er mange penge for en webshop. Skal du have en professionel webshop kan du nemt regne med langt mere. En anden mulighed er at vælge en pakketeret løsning, hvor du nemt og billigt kan komme igang. Det vigtigste er, at den valgte løsning lever op til dine krav mht. både design og funktionalitet.

Jeg bruger selv Wannafinds Hosted Shop, som giver mange muligheder indenfor design samt tilpasning af funktionalitet. De smider også gratis support med i pakken.

Mvh. Jeppe 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:43

Hasselstrøm:
Har set inde på Shopify.com - ret let dog synes jeg ikke om deres temaer.

Du kan købe andre standardtemaer, som er lidt bedre - se fx her http://www.shopify-themes.net/

Extendio er det firma i Rumænien, som har lavet temaet til min shop, dem kan jeg godt anbefale.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 30. Sep 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:12

Hej Anders

Jeg vil gerne hjælpe lidt UB. med lidt gode råd og information om at komme igang.

En ting ligger helt fast. Det koster altid noget at komme igang.

Men der er flere muligheder for at gøre det smidigt og billigt i starten.
Jeg har + 18 som selvstændig og internet shops siden 1998.
Prøv Dandomani 's webshop eller Scannet. Dandomains brugte jeg de først mange år.
Den er nem at komme igang med og kan let laves uden brug af programmør eller anden form for udgift.
De har ligesom andre en shop som du gratis kan afprøve i 30 dage og så se om du kan finde ud af det.

Men hensyn til andre råd og tips så må du gerne kontakte mig.

Hilsen  Mogens   -   Paradiss

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 22:39

Hej :)

Som shopsystem kan jeg varmt anbefale dig Scannets webshopsystem, som er utroligt let og anvende. Skulle du mangle hjælp, så får du det hurtigt af Scannets supportere. Mht. specieldesign af en webshop, så kan jeg anbefale www.aplosweb.com som har designet min webshop www.trendboys.dk, som er en Scannet webshop :-)

Fra København
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Bokseudstyr.dk Skrevet kl. 15:17

Hej Hasselstrøm.

ikke for at skrive det samme som de andre men 10.000 er normalt en meget fair pris hvis man så vil have nyhedsbrev osv.

vi har et sytem vi lejer ud til folk der vil prøve at køre en webshop, dvs. i får en webshop i kan ændre alt tekst og billeder i dvs et super cms system

Dog kommer i ikke uden om pbs løsning som koster ca. 3500 for et år. og betalingsgateway koster 200 pr måned.

dertil har vi hosting til 39 pr. måned og selve shoppen koster 350 ex. moms. pr måned.

hvis i ønsker svar på nogle ting mht webshops kan i altid skrive til mig på info@wecom.dk - support er altid gratis og godt i en opstartsfase.

Ønsker jer en god dag.

Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48

Hasselstrøm:
Jeg har kontaktet en professionel der vil have 10.000 kr. for at lave den, hvilket jeg synes er en svimlende beløb.

Hvis du tror på jeres prdukter (eller koncept) burde en pris på 10.000 kr, ikke ses sådan. Du skal tænke på at det er jeres visuelle butik ud til jeres kunder.

Hvis i ikke har kapital til at smide en sådan sum i shoppen, vil jeg også mene at i skal se på dandomain , scannet eller lignende sider, som er blevet nævnt tidligere i indlægget her.

Som Martin Thorborg sagde på foredrag i Herning Messecenter i marts: "Få sat en standard shop op, kom igang og skab omsætning - og når pengene er der, viderudvikel din shop. "

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)