Jeg står her og skal til at bestille cvr nummer, til mit nye firma, men er ikke helt sikkert på mit navn er det rigtige valg.
Mit firma kommer til at bestå af udlejning af diskoteks udstyr, sluch ice maskiner osv - Alt udstyr til fester og andre selskaber.
Jeg har tænkt på noget Party Service, men er alt for normalt, og ville godt have hjælpe fra lidt kreative sjæle, så håber der findes der nogen af dem her.
Har checket følgende navn ud i Google. Ser ikke umiddelbart ud, som om det er brugt. Men check selv for en sikkerheds skyld, hvis du vil bruge det:
Party Pilot - en flyvende start på festen
Jeg er freelancetekstforfatter og festsangskriver og taleskriver (både for firmaer og private). Skulle du bruge mit forslag, ville jeg være glad for en reklame på din nye hjemmeside med henvisning til min hjemmeside: www.taler.mono.net
Jeg har altid troet på at et firma navn skal være let at afkode, og at når det er rigtig godt, ja så fortæller det alt om hvem man er og hvad man tilbyder på to sekunder. Jeg vil derfor foreslå dig "Party Parat" som fortæller alt, er let at huske og samtidig har 2 x P som startbogstav, lige klar til at lave et fedt logo. Det kan jeg iøvrigt evt. hjælpe dig med for en urimelig lav amino pris (kun for aminoer) på en tusse + moms :)
Men om du vil have logo eller ej, tror jeg navnet kunne være en god mulighed