Hej Lars Kan godt se tråden er lidt gammel, men faldt lige over den, og vil gerne henlede dig til programmet TimeGrapper, det er mega simpel og virker offline på en access db, så måske det er noget du kan bruge. Du kan finde programmet på http://www.softwareudvikling.com Med venlig Hilsen Claus |
Hej Lars
Dette er jo en vildt gammel tråd, men jeg er nysgerrig: Fandt du nogensinde hvad du søgte? - Jeg ville være meget interesseret i noget helt tilsvarende: et relativt enkelt (meget gerne Access-baseret) program til oprettelse af sager (=projekter eller hvad man nu kalder det) tilknytning af kunder, og føring af timer/ udlæg. -
Der findes uendeligt mange netbaserede løsninger - den ene mindre interessant en de anden. - Til mit brug må det IKKE være netbaseret, og jeg skal kunne tilgå alle data - uden begrænsninger - enten fra Access eller via en odbc eller lign. - Og så skal der selvfølgelig være en god ugeseddel - registrering af barns første sygedag og den slags fims har jeg til gengæld ikke brug for overhovedet :)
/Lars Anton