Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"en ide fyldt med lort"

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hørte engang på P1 et program om Danmark i gamle dage.

Der var der en fortælling om en mand der var kommet på besøg et sted

i sydsjælland. Manden blev budt indenfor til middag, og mens han sad spiste

med manden i huset undrede han sig over at konen stod op og spiste.

Han spurgte til hvordan det kunne være, hvortil manden i huset dovent svarede:

"Dem der sidder ned når de tisser, står op når de spiser"

Sådan er der jo så meget Smile

Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:02

Hvorfor ikke bare montere "trækud" knappen bag brættet så man er tvunget til at slå brættet ned for at skylle ud. Wink

For det gør vi vel alle?

PS: Mange toilet brætter har en langsom slå ned funktion. Er selv i byggebranchen og har set det en del, og overstående model er lavet og fungere, bare spørg fruen.

God tur

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:18

Min kæreste har selv et system, hvor brættet slår langsomt ned, og man kunne jo, som tidligere sagt, snakke med bla, Ifö og andre toilet fabrikanter, og høre om det var noget de var interesseret i at prøve?

Men jeg må bare igang med at tegne :)

Men jeg tror også at man kunne sælge en del :)

Og da jeg skal igang med at studere, ville lidt ekstra penge gøre godt, så kan man skrotte sit studiejob..

Men jeg tror jeg har et par ideer til en prototype :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:07

Jeg ved at der i EBG for 2 år siden var nogle deltagere som beskæftigede sig med netop denne ide. Da de gik ud af konkurrencen ved finalen i konkurrencen i København byggede de videre på ideen, så jeg ved at ideen allerede er lavet og sat til salg i Danmark.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:22

Med farer for at dele FOR meget kommer der her en sjov lille historie.

Da jeg var en lille drenge (7 år) og jeg besøgte min far og stedmor hver 2 weekend, skete det ofte at der blev tisset ved siden af. Derfor fik jeg cirka at vide 1 mill. gange at jeg skulle sidde ned når jeg tissede....hvilket jeg så vænnede mig til. Derfor sidder jeg ned og tisser i dag.

Det sjove ved historien var at tisset forsatte med at ende ved siden af toilettet og det gjorte det indtil den dag jeg opdagede at min lille tissemand strittede så tisset kom ud mellem toiletbræt og toilettet :)

Så lav i stedet en lille dims der hjælper små drenge (eller store mænd) med små tissemænd til at kunne stritte OG ramme det rigtige sted. Big Smile

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 23:29

Alt der har noget med wc at gøre findes i japan. Deres wcer kan ALT!

Jeg vil tro at der er taget patent paa alt hvad man kan komme i tanke om et wc skal kunne,,  af japserne.  Big Smile

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)