Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"en ide fyldt med lort"

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad forleden Hos en pige og drak nogle øl med nogle venner, og pludselig skulle jeg på toilettet.

Jeg gik ud og tissede, og trak ud, vaskede hænder og satte mig ind...

Pludselig kommer en veninde ind og skriger "hvem har ikke slået brættet ned!?" Og jeg indrømmede at det var mig, men så slog det mig som et lyn!
Hvad med en dims der sørger for at slå brættet automatisk ned 10 sekunder efter man har trukket i "skyl ud" knappen?
Hvor mange mennesker glemmer ikke at slå brættet ned?

Jeg mener, man kunne lave noget med en fjeder anordning, ville der ikke være et kæmpe internationalt marked for det?

Hilsen Charlie Haagendrup

www.bricksite.dk/haagendrupdesigns

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 16:41

Hej Charlie

Ja, sikke noget pis  Wink
den briger jo det hydrauliske luk videre til næste trin. Det er bare igang med tegnebrættet, men jeg tror du vil møde nogle spændende forhindringer/udfordringer når du skal have anordningen koblet til cisternen. Den skal kunne passe til mange forskellige typer toiletter. Skal man selv kunne montere den eller skal der en vvs-mester på?
Hvis din idé bliver enkel, genial og holdbar, skal du nok kunne finde kunder til den.

Personlig ville jeg nok ikke skynde mig i byggemarkedet efter den, men måske du kan appellere til kvinderne. De bestemmer jo hvordan alt ser ud i hjemmet alligevel Wink

held og lykke
Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:02

Altså, som jeg snakkede med min far om, det skal helst holdes på et mekanisk niveau, så man undgår at skulle tilslutte elektrisk tilbehør..

Men jeg tænkte på noget med en fjeder man trækker op, når man løfter brættet, og måske 5 minutter senere slår det automatisk ned?

det ville jo være "enkelt nok" i sig selv?

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:48

Den er lavet - jeg kan simpelthen bare ikke huske hvor jeg har set den - men mon ikke det er i USA?

Mette

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:10

MetteSkagen:

Den er lavet - jeg kan simpelthen bare ikke huske hvor jeg har set den - men mon ikke det er i USA?

Mette

Ja, jeg har også set den.
Men lav da en til mænd i stedet for, den skal så slå brædtet op. Hvorfor er det lige pigerne der skal have det bedst her? ;-)

Dbh Martin
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 19:24

Martin Thorborg:

MetteSkagen:

Mette

Ja, jeg har også set den.
Men lav da en til mænd i stedet for, den skal så slå brædtet op. Hvorfor er det lige pigerne der skal have det bedst her? ;-)

Dbh Martin

Ja, super idé... Bare husk, at fjederen ikke må være for kraftig, da den ellers vil smide børn og andre "fjervægtere" af... :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 20:30

Kan godt lide konceptet.

Det er simpelt, og mon ikke det kunne være smart at få det solgt til WC-fabrikanterne i stedet for forbrugeren - så bliver det bare en normal ting i fremtiden at have

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:32

Helt klart noget der er penge i. Du kan vel tage udgangspunkt i den der dæmper det når man slår det ned. Men det klart lade sig gøre. Prototypen på bordet og så skal der tages patent på den bagefter. Er sikker på markedet er kæmpestort

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 21:26

'Problemet' kan løses ved, at man simpelthen lader være med at slå brættet op, men bare sørger for at ramme ordenligt ned i kummen :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 21:47

Mænd der sidder ned og tisser får virkelig respekt i min bog - jeg er ikke lige klar over hvorfor, men sådan har jeg det - og jeg ved at flere af mine veninder deler denne holdning - det handler ikke om brædtet, men noget med at man hviler i sin mandlighed og ikke skal "pisse territorie af" ved at stå op og LARME og svine det hele til - der er lidt hanhund over at stå op.

Så det er vel også en måde at løse problemet på... =P

Mette

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)