Jeg vil ønske jer alt held og lykke med turen. Jeg ville rigtig gerne have løbet med, ikke mindst set i lyset af at jeg for første gang nogens sinde har droppet en løbetur pga. vejret. Orkanen Hanna som heldigvis ikke ramte os diretkte, giver os en god solid blæst og vand nok til at vores swimmingpool på få timer er steget 15 cm. Så det blev til lidt armbøjninger + det løse. Nå nok om det. Kan i gøre mig stolte alle sammen og passe godt på Amino Moder Anja :-)
Hmm... jeg har stadig ikke helt fundet ud af; løber vi alle på samme tid, eller efter hinanden? Den sidste model kommer da til at tage hele natten (for mit hold), så håber jeg lige har besvaret mit eget spg. :-)
Jeg har styr på grill og tændvæske, men ingen kul. Nogen der ligger inde med noget? Går ud fra at folk selv medbringer hvad de ønsker at grille -)
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Hmm... jeg har stadig ikke helt fundet ud af; løber vi alle på samme tid, eller efter hinanden? Den sidste model kommer da til at tage hele natten (for mit hold), så håber jeg lige har besvaret mit eget spg. :-)
Jeg har styr på grill og tændvæske, men ingen kul. Nogen der ligger inde med noget? Går ud fra at folk selv medbringer hvad de ønsker at grille -)
Efter hinanden - vi har også hele natten... kul skal vi nok få støvet op!
Vi kan jo bare lige smutte i den nærmeste Netto, eller lignende. Der ligger også en ISO tæt på, hvor muligheder for kød er godt. Så kan vi få købt kul og kød.
Super aften. Og hyggeligt at møde jer alle og høre om de spændende projekter der er gang i blandt Amino'er
Med den fantomtid jeg leverede på 2088 undre det mig lidt at vi blev sidst af de 4 Amino-hold. Der må være noget galt med tidstagningen. Synes bestemt at jeg var en af de første i mål...
Husk nu at bruge vores løbetrøjer flittigt det kommende år, så vi kan blande os endnu mere i toppen til næste år. For undertegnet forventer jeg dog nok at næste gang at jeg skal løbe HELE 5 km bliver om 364 dage !