Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Get firefox

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne være man skulle sætte dem i produktion?

[img]http://paccer.dk/getfirefox.jpg[/img]
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
  Det er en god og sjov, men gammel idé. Jeg så et sikkerhedsfirma dele dem ud på en messe for nogle år siden   Man må så blot håbe for dem, at det var den holdbare slags - ellers ville det nok være ret dårlig reklame....

/Jesper

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

I min Jubii tid delte vi flere hundrede tusinde ud af den slags gummi tingester.
Jeg husker en morsom episode hvor min søsters fyr besøgte os på en messe og får en håndfuld kondomer med hjem.
På vej hjem i toget sidder han overfor en pige og galant som han er, tilbyder han hende ild til sin cigaret. Det sjove var at han troede at kondomerne, der lå i en lille papæske, var tændstikker og han fik ikke ros for sit "scoretrick"

Men bortset fra det var kondomer faktisk en meget populær og opsigtsvækkende gimmik. Vi spøgte ofte med at vi ville prikke hul i pakkerne for at få flere brugere på portalen


Dbh Martin

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe :-)
Det husker jeg godt...

Tror Firefox og Linux kondomer ville sælge godt blandt nørder...
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe så er det bare om nørderne overhovedet får brug for kondomerne. De er nok ikke den største målgruppe


Derudover er Firefox slet ikke så sikker, med knap 40 sikkerhedshuller siden 1.0 blev lanceret
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe tja.. Det er jo lige det ;-)

Well tror på Firefox er mere sikkert end IE, på trods af jeg bruger IE det meste af tiden.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
En af hovedgrundene til at man opfatter Firefox så meget mere sikker, er vel også at udvikling af adware spyware tojanere og meget andet bliver udviklet til IE da næsten 90% bruger IE, samt dem som bruger FF er som regel bedre rustet vidensmæssigt og nemmere kan fjerne denslags snavs igen, så der vil slet ikke være et marked for at lave snavs som udnytter FF''s sikkerheds huller efter min mening.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)