Jeg søger en partner (måske 2) til et koncept jeg sidder og udvikler på. Konceptet er ikke afprøvet i størrere målestok førhen i europa. Det jeg søger er en partner med gode egenskaber indenfor programmering. Webshoppen, som det hele skal trække på, skal bygges op over "abonnementer" - så der hver månede trækkes x antal kr fra hver aktiv abonnents dankort/visakort/mastercard etc. Derudover skal aktive abonnenter kunne få referal bonus når de får venner til at signe op under sig. Personen skal helst bo i københavn - eller i nærheden. Efter at have siddet og regnet på potentialet ser det rigtig godt ud selv ved en meget skeptisk vinkel er indtjening god! skriv enten her i tråden eller en email til mig på: centry@email.dk eller jjl@gro-mobler.dk |
søger partner til ny europæisk webshop
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
kan sige så meget lige nu at det intet har med møbler at gøre! |
Kan du løfte sløret en lille smule? Hvad modtager abbonnenterne for sit månedlige beløb?
Er det varer, informationer eller noget helt andet? |
selvfølgelig kan jeg det. Det er varer - og det er varer til ca ½ pris af normale butikspriser. den præcise varer vil jeg helst ik frem med åbent i forumet, da jeg ved flere af mine "Konkurrenter" kigger med her på forumet. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)