Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webdesigner søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Til et nystartet projekt søger vi en grafisk dygtig webdesigner/programmør til at udvikle vores hjemmeside. Virksomheden er baseret omkring hjemmesiden, hvorfor dennes udseende og funktion er yderst vigtige. Optimalt søger vi en person/virksomhed der er villig til at gå ind i projektet som partner, men andre løsninger kan også være aktuelle. Vi er i forvejen to unge iværksættere på projektet, begge med commerciel baggrund. For den rette er der rig mulighed for at tage del i konceptudviklingen og dermed være med fra starten. Har det din interesse eller kan du anbefale den rette person for os, så send en mail med lidt om dine evner og eventuelle referencer. Med venlig hilsen Klaus
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos os får din virksomhed unikt design, godt håndværk og enkle løsninger som virker!

Specialerne er kreativitet, billedbehandling, omhu og humoristisk sans og et godt netværk.
• Målrettet grafisk design, der går ind under huden, fanger modtagerens blik og synliggør din særegne præg og kunde/brugerfordele.

Check vores hjemmeside www.zuccez.dk - under referencer : )

MVH
Ann

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus,

Jeg leder efter de rigtige projekter at går ind i som partner, og kan tilbyde så vel design, programmering, søgemaskineoptimering og kapital.

Mit krav er jo så at I er ambitiøse og der er god mulighed for afkast i jeres projekt.

Fang mig på ks@cygnet.dk og fortæl lidt mere om projektet.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også godt melde mig på banen her. Mit firma er nystartet, og har stærkt brug for gode referencer. Vi giver derfor iøjeblikket rigtig gode opstartstilbud. Send en mail til mig personligt på michaelvalentin@mediatown.dk og lad os få en hurtig snak om jeres projekt, og hvordan vi kan hjælpe jer.

 

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KRO

Har sendt dig en mail! ;)

Go weekend!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Klaus.

Jeg vil opfordre dig til at snakke med Allan fra DesignYou - han er hamrende dygtig, for at sige det mildt. Han er også utroligt nem og behagelig at kommunikere med. Jeg tror han ville være et godt valg for Jer. Du finder ham også herinde på Amino - Allan.

Held og lykke med projektet :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også anbefale Allan.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hep!

Jeg synes det er rigtigt godt at se at der er så mange anbefalelsesværdige her på Amino!

Men har I lagt mærke til at tråden startede i 2008, så jeg tror desværre at opgaven enten er løst eller opgivet.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)