Hejsa. Vi har netop lejet den mellemste shoppakke og fået den lagt ind på vores domæne. Vi havde i forvejen webhotel hos Wannafind og har altid været tilfreds med deres support og services. Vi har læææææænge ledt efter en shop, der kunne netop dét, som Wannafinds tilbyder, så lykken vil ingen ende tage herhjemme - og dog. Der er lidt startvanskeligheder i form af lidt stavefejl som skulle rettes (desværre ikke noget vi kunne selv), og lige nu har vi problemer med at folk, der melder sig til nyhedsbrev ikke registreres, alt kommer ikke med på ordrebekræftelsen og andre "småting". Jeg er dog ret sikker på at de sidste fejl skyldes at de har givet os basispakken og ikke mellempakken. Regner derfor med at fejlen rettes i morgen. Shoppen er stadig ny, så der er som nævnt lidt indkøringsvanskeligheder, men Wannafind er SUPER til at hjælpe og rette fejlene meget hurtigt. Jeg har tidligere kørt OsCommerce, men de kunne ikke længere leve op til vores krav (medmindre vi skulle købe en ny shop for omkring 20000). OsCommerce har nogle ting, som jeg mangler, men det er intet kunden opdager, og det er intet jeg ikke kan undvære i det lange løb. Jeg skal nok bare lige vænne mig til, at jeg ikke kan ændre alt selv. Skriv evt. en privat mail til mig, så kan du se vores shop. |
Jeg vil bare lige anbefale magento, det er super godt og bliver bedre og bedre ! Min side kan du se her, det er magento: her