Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny lovende webshop..

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er igang med at starte en webshop op, og tester i den forbindelse systemer på det danske marked igennem.

Jeg faldt over et tilsyneladende nyt system fra Wannafind idag, Hosted Shop. Er der nogle som kender til dette, og eventuelt har testet det?

Jeg er også ret interesseret i magento projektet, hvis nogle har leget med det. 

Tak for hjælpen..

I kan finde systemet og demo login på Wannafind hjemmesiden her http://www.wannafind.dk/webshop.htm 

Mvh. Jeppe 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:34
Tilmeldt 11. Jun 08
Skrevet kl. 11:39

Hej Ole,

www.shopify.com ser udmiddelbart rigtig godt ud. Support er bare vigtig for mig, og også derfor jeg primært ser på danske systemer. Fx så tilbyder Wannafind ubegrænset telefon support til produktet, som i forvejen lyder ret billigt. Jeg sidder og leger lidt med administrationen, og der er utrolig mange muligheder, og de har virkelig tænkt over tingene med komplet CMS funtionalitet, drag'n'drop design view osv. Virker meget innovativt.

Nu siger du hjælp til opstart og opsætning, men kan du supportere efterfølgende? - mod betaling selvfølgelig...

Mvh.

Jeppe 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:48

Teknisk support vil jo så være Shopify's emailsupport, som fungerer glimrende. Det, som jeg kan tilbyde er "fødselshjælp" indenfor initiel opsætning, kontakt til designere, tilretning af design mm. Jeg tager ikke betaling for det.

Tilmeldt 11. Jun 08
Skrevet kl. 11:53

Ok, jamen det lyder jo ret interessant. Det er i hvert fald vigtigt for mig, at jeg har adgang til professionel support. Jeg har bare den erfaring, at det ofte er nemmere at snakke med en dansk supporter når man ikke er så erfaren indenfor området.

Jeg vil lige kigge nærmere på Hosted shop, og tester ShopiFy's bagefter - der er vel mulighed for fuld demo? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:03

ja, der er demo af både det ene og andet.

Derudover, så check min shop ud via links i signaturen - det er en Shopify shop.

Det, som er interessant ved Shopify, er at designet er 100% frit, man er ikke bundet til et fast framework med venstre/højre/top/bund rammer og bokse. Det styrer man selv og kan flette "objekter" ind fra administrationsdelen, hvor man synes det passer.

Min bagtanke med at tilbyde denne (omend lille) service er at jeg gerne vil være fødselshjælper for butikker, som kan handle med de produkter (ure), som jeg tilbyder som dropshipping og engros lidt senere hen. Det gælder jo så ikke umiddelbart dig, men det vil være fint nok at teste det lidt af og se om det jeg trods alt kan bidrage med, kan være til nytte. Så hvis du ellers synes at Shopify er interessant, så tag imod det som en ekstra bonus, men lad det ikke være den afgørende faktor.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:17

Hej Ole,

Jeg kan se der er et forholdsvist højt transaktionsgebyr på shopify's løsning - 0,5-2,0%. Det kan godt blive en dyr affære hvis det er vare i den dyre ende man sælger.

Forresten, får du også 20% af transaktionsgebyret som affiliate?

Mvh.

Poul Erik

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:24

Det må man jo så vurdere for sig selv, om det er dyrt eller ej. Jeg synes det er OK. Gratis ville selvfølgelig være at foretrække ...

Ja, affiliates tjener 20% af dette gebyr for de shops, som er oprettet under ens affiliateid.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:45

Det lyder som en lukrativ forretning(for dig), men som nyopstarter virker det som et bedre sats i det lange løb at betale et engangsbeløb for opsætning eller finde en gratis løsning.

Hvis jeg tager en shop hos shopify, så skal jeg hver gang jeg sælger en vare til 5000 kr, betale 100 kr i gebyr(hvoraf du får de 20kr). Jeg skal ikke sælge mange varer før vi når derop hvor det ikke kan betale sig at køre denne løsning frem for andre.

Jeg tror at jeg vil kigge lidt videre på wannafind's løsning - Ved i om der er nogle gebyrer per transaktion udover det obligatoriske til PBS for kreditkort?

Mvh.

Poul Erik

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:50

Det bliver hverken dyrere eller billigere for dig, at jeg skulle få en procentdel af transaktionsafgiften. Så får du til gengæld hjælp fra mig. Så: win/win.

Og nu er de 100,- så 2% af 5.000 - du kan jo selv vælge om det skal være 50 eller 25,- alt efter abonnement.

Venlig hilsen
Ole

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)