Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frit økonomisystem - det bliver ikke billigere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Det frie, danske økonomisystem Saldi er blevet frigivet i version 1.0.

Begræns dine opstartomkostninger og vælg den gratis webtjeneste.

Når virksomheden er kommet i gang, så gå videre med betalingstjenesten for 125,00 pr. måned eller tag systemet med hjem på virksomhedens egen server kvit og frit.

Din virksomhed. Dit valg.



Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Det er meget sympatisk med nyudviklinger i Open Sourcemiljøet. Jeg har kun kikket overfladisk, men har allerede nogle kommentarer, så jeg mailer til dig.
 
Tillykke - jeg håber, I får alt mulig succes med Saldi.
 
Med venlig hilsen
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

For fanden da Claus, hvor har du været hele mit liv :-)

 
Vil straks kaste mig over at teste det. Men allerede da jeg så GRATIS bestod det første test.
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/3/2006 5:52:35 PM
Forfatter: Anette/Inloco

Hej Claus



Det er meget sympatisk med nyudviklinger i Open Sourcemiljøet. Jeg har kun kikket overfladisk, men har allerede nogle kommentarer, så jeg mailer til dig.

Alle kommentarer er velkomne - uanset hvor kritiske de end er. Skriv dem ind i vores sagshåndteringssystem (vejledning) og der vil blive taget hånd om dem.

Tillykke - jeg håber, I får alt mulig succes med Saldi.

Tusind tak skal du have - vi har kigget på dine input og vi kan helt sikkert bruge dem, så dem skal du også have tak for.
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/3/2006 9:14:08 PM
Forfatter: Jacob H

For fanden da Claus, hvor har du været hele mit liv :-)


På en del andre internationale frie og åbne projekter, hvor udsigterne til indtjening var meget lange. Men her var en smørhul, hvor systemet var udviklet på forhånd, men manglede infrastruktur og markedsføring for at komme videre ud i verden.

Vil straks kaste mig over at teste det. Men allerede da jeg så GRATIS bestod det første test.

Det at Saldi kan bruges gratis er ikke det vægtigste argument. Det er friheden til at vælge. Se artiklen En investering i frihed fra dagens udgave af Erhvervsbladet (som man kan abonnere gratis på som virksomhed).
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Har forsøgt at hente en version af Saldi. Desværre med en del problemmer. Har du en ide om hvornår FTP stedet virker igen?
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/3/2006 11:34:24 PM
Forfatter: Jacob H

Hej Claus.



Har forsøgt at hente en version af Saldi. Desværre med en del problemmer. Har du en ide om hvornår FTP stedet virker igen?

Jeg har ikke noget tidsestimat lige nu.

Du kan dog hente den via web på adressen http://www.saldi.dk/symlink/ftp/saldi/v1.0/saldi-1.0.0.tgz
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)