Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt jobforum, kom med din mening ! JobCinema.dk

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig skal man da drage nytte af de erfaringer andre har gjort, men syntes bare tit tingene bliver gjort lidt for ens, så det hele kommer til at ligne hinanden både hvad design angår og ikke mindst indhold.

Men selvfølgelig er der nogle få ting som skal være iorden for at få folk til at bliver på ens hjemmeside som du skriver :-)

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 12:55

Tager man eks. en side som jobindex.dk , er den da bestemt (efter min mening) ikke noget at falde i svime over ved første øjekast, og kun i kraft af de mange annoncer bruger jeg siden.

Så jeg mener, at der kan være mange måder at gribe det an på :-)

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 13:18

Ingen der skal lave lidt video reklame for deres virksomhed på JobCinema.dk ?

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 15:58

"Tager man eks. en side som jobindex.dk , er den da bestemt (efter min mening) ikke noget at falde i svime over ved første øjekast, og kun i kraft af de mange annoncer bruger jeg siden."

Nej, lige netop, for de har produktet, de har den enorme database. Det har du ikke, ergo er du nødt til at imponere din målgruppe på en anden måde. Se at få gjort noget ved den kedelige grafik, kedelige tekst... ja, få mig til at synes om dit website, giv mig en grund til at oprette mig som bruger (og hurtigt, tak, jeg behøver ingen 5 siders prædiken). Gør dit website indbydende, det er det bestemt ikke som det er nu, og det nytter íkke at være jobindex-wannabe og håbe på folk kommer sådan uden videre.

Det er bestemt intet personligt, dit koncept er utroligt spændende, men du skal gøre det mere indbydende, og teksten kortere og mere tiltalende.

Hilsen Artemis 

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 23:32

Mit udgangspunkt var at det ikke skulle være for "farverigt" men mere fortællende hvis du forstår..

Men det kan godt være det er lidt for kedeligt at se på...

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 20:44

"Mit udgangspunkt var at det ikke skulle være for "farverigt" men mere fortællende hvis du forstår.."

Et billede siger tusind ord. ;)

Hilsen Artemis

Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:46

Hej

Synes det er en ekstra bonus at man kan annoncere via video | God side Smile

Fordi dit website fortjener at være oppe | Taber du salg på grund af nedetid på websitet? www.siteperformance.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 23:10

meridian:

Synes det er en ekstra bonus at man kan annoncere via video | God side Smile

Ja det vil jeg da også mene, det er det som er ideen med siden..

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 15:47

Nu er det muligt at oprette en jobvideo annonce fra forsiden, hurtigt og nemt..

Så hvadenten du er jobsøger, eller søger arbejdskraft kan du oprette en præsentationsvideo her :

http://www.jobcinema.dk/

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)