Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO fætre søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager hvis dette emne har været oppe for mange gange før.

Jeg kom herind i håb om at nogen af jer kunne hjælpe mig med at finde nogle gode SEO firmaer med stor erfaring på området, især linkbuilding. I skal være meget velkomne til at linke til nogen udenlandske firmaer da min 6. sans siger mig at der findes nogen derude i verden som er mere dedikerede på området end nogen danske firmaer er.

Skriv det gerne hvis i evt. selv har erfaring med nogen. Igen, det handler primært om linkbuilding. 

På forhånd mange tak!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:16

Du skal nok have justeret din 6. sans lidt :)

Efter mange år i branchen, både i Danmark, USA, Tyskland og UK må jeg i hvert fald sige, at der findes dedikerede og dygtige folk i alle landende. Men naturligvis er der flere, alt i alt, udenfor Danmark end i Danmark alene. Logisk nok. Det gør bare ikke at de er bedre. Var de alle det, så fik jeg nok ikke selv så meget arbejde fra Amerikanske virksomheder og agencies, som mener at jeg - fra skide lille Danmark, kan hjælpe dem bedre end Amerikanerne.

Pas på med at blive forblændet af, at "hvis bare det er lang nok væk, så er det nok bedre" -syndromet :)

Fra Århus
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:20

Hej Mikkel, tak for dit svar

Måske skal min 6. sans have et los bag i. Ikke desto mindre søger jeg stadig firmaet med disse kompetencer, kan du anbefale nogen?

Vi kan desværre ikke benytte dit firma, da i bl.a. handler med de samme varer som os. Ren politik Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:44

Vi laver normalt slet ikke rene strategiske linkkampagner for kunder - det gør vi kun som del af større samlede forløb - det var også derfor jeg ikke selv bød ind på opgaven.

Iøvrigt er du jo "lidt hemmelig" - du skriver ikke hvor du kommer fra - men jeg går næsten ud fra at du må være fra BilligVVS :)

Man skal passe på med at blande politik og forretning sammen. Jeg plejer selv, at fokusere på det der giver bedst forretningsmæssig ide. Det indebærer i praksis også, at jeg ofte samarbejder med direkte konkurrenter - for det kan tit godt betale sig i helt konkrete situationer. Men det ved jeg godt der kan være forskellige holdinger til ...

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 18:12

Mikkel deMib Svendsen:
Man skal passe på med at blande politik og forretning sammen.

Hvorfor det? Saxo har da meget ud af søtte Ny Alliance. Senest har de fået lov til at diktere hele partiets krone/Euro holdning.

Udover dette ekstraordinært gode eksempel så er lobbyisme en enorm milliarindustri, og mig bekendt er der ved udformningen af de fleste love noget høring, hvor bla. virksomheder og interesseorganisationer inviteres til at komme med input til lovene.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)