Beklager hvis dette emne har været oppe for mange gange før. Jeg kom herind i håb om at nogen af jer kunne hjælpe mig med at finde nogle gode SEO firmaer med stor erfaring på området, især linkbuilding. I skal være meget velkomne til at linke til nogen udenlandske firmaer da min 6. sans siger mig at der findes nogen derude i verden som er mere dedikerede på området end nogen danske firmaer er. Skriv det gerne hvis i evt. selv har erfaring med nogen. Igen, det handler primært om linkbuilding. På forhånd mange tak! |
Du skal nok have justeret din 6. sans lidt :)
Efter mange år i branchen, både i Danmark, USA, Tyskland og UK må jeg i hvert fald sige, at der findes dedikerede og dygtige folk i alle landende. Men naturligvis er der flere, alt i alt, udenfor Danmark end i Danmark alene. Logisk nok. Det gør bare ikke at de er bedre. Var de alle det, så fik jeg nok ikke selv så meget arbejde fra Amerikanske virksomheder og agencies, som mener at jeg - fra skide lille Danmark, kan hjælpe dem bedre end Amerikanerne.
Pas på med at blive forblændet af, at "hvis bare det er lang nok væk, så er det nok bedre" -syndromet :)