Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Identifikation af Nøgleord/ keywords ifm SEO.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er netop gået igang med at identificere hvilke nøgleord jeg skal benytte i optimeringen af min side. Jeg har fundet siden compete.com, der udbyder et produkt (Search Analytics) hvor man kan få en en liste over de søgeord som en pågældende hjemmeside har fået trafik på. Hvis man laver data udtræk på de konkurrerende sider man har kan disse ord kan man dermed benytte som basis for den liste af keywords man vil benytte. 

Kender I til andre taktikker til at finde relevante keywords? 

Hilsen

Michael 

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:30

Altså der er Google Adwords.

Du skal dog ikke købe adwords, men istedet bare bruge værktøjet. Det synes jeg personligt er rimeligt effektivt.

Dansk Hosting Aps proud owner of Karitas CMS Steen Lautrup Salg- og marketing Tlf.: 7026 1420 www.danskhosting.dk www.karitascms.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 18:54

Hej Michael

Jeg skrev i februar en kort guide til søgeordsanalyse som du måske kan finde nytte i. (specielt, hvis det er danske søgeord og søgefraser vi taler om)

Hvis det er på engelske keywords er der mere læsestof her, her og noget video her.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 00:23

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:39

Hej igen

Tak for jeres svar.

Jeg har fundet en rigtig god artikel om emnet. Den giver en struktureret tilgang til at få flest mulige besøgende pr marketings krone. 

http://www.sitepoint.com/print/adwords-select-parts-1-4.

Et tip som ikke er nævnt her er at man mange steder kan få et såkaldt voucher til både Google og Yahoo, søg blot efter "Yahoo/google voucher" i din søgemaskine.

Hilsen

Michael 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:51
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)