Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af webgalleri

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for jeres input!! De giver mange gode tanker og idéer. :-)

Jeg har fjernet de to tællere (nope + chart) fra forsiden, det hjalp gevaldigt på hastigheden. (Og den SKAL være i orden, selv klikker jeg mig jo også væk fra sider som tager for lang tid om at blive hentet...)

Google annoncering har jeg. Det har jeg kørt med nogle måneder og har netop sat budgettet op for at få mere ud af det. Men, det er noget jeg skal sætte mig lidt mere ind i - synes ikke det er helt optimalt med visninger i forhold til budget.
Så jeg er ved at finpudse søgeord og har sat budprisen lidt højere, end hvad google selv foreslog.

Ang. at klikke billederne op i størrelse: Det kan man godt. Hvis man klikker på "luppen" ud for det så åbnes et separat vindue med billedet i større format.

Scroll er noget jeg helst vil undgå. Dog kan jeg ikke det på alle sider... men forsiden?!! Skal man scrolle der, som den er nu? Jeg skal ikke her hos mig, men hvis andre oplever det - så skal det rettes.. det er ret kikset med scroll på forsiden. (Synes jeg)

Men tak igen.. nu vil jeg ind og justere et par ting og sager. ;-)

Venligst
Charlotte

Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:39

Dankort betaling er noget jeg også går og tumler med... skal/skal ikke... hvad er jeres holdning til sider uden mulighed for at modtage dankort?
(Jeg kan via ewire, men det kræver jo flere klik fra brugeren)

Det skal være så nemt som muligt for en evt. kunde - og sikkerhedsmæssigt set, så er det også en fordel at kunne betale med dankort. Pt. kan jeg modtage betaling via bankoverførsel, ewire, kontant ved afhentning og sende pr. efterkrav.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 08:41

Du mister meget af din potentielle omsætning hvis du ikke tager imod dankort.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)