Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af webgalleri

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har nu arbejdet et pænt stykke tid med at sætte min galleri side op.
Fokus har været på: malerier, let tilgang til købefunktion, kortfattet og forståelig tekst. Samtidig skal siden også være informativ, specielt omkring udstilling/udsmykning af virksomheder.

Jeg synes, at jeg er tilfreds nu.. men mangler friske øjne til at tage et kig på om det fungerer.

Modtager derfor meget gerne konstruktiv kritik på;
- første indtryk
- præsentation af varerne
- information
- evt.

Og så kunne jeg også rigtig godt tænke mig at høre, om du/I kunne finde på at købe kunst via nettet? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg glæder mig til at læse kommentarerne - På forhånd mange tak. Smile

Venligst
Charlotte

Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 08
Skrevet kl. 20:46
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:05

Tog over 30+ sekunder at loade sitet og må indrømme det tiltaler mig ikke rigtigt. Selv når man har været på siden en gang skal det hele loades igen og vi snakker 30+ sekunder igen. Dine besøgende er væk efter 5 sekunder.

Jeg forbinder det ikke med en oplevelse af at købe kunst til 10.000 kr per værk og selve indkøbsprocessen med minimalt område med scrollbare både vandret og lodret... Njaee det var ikke mig du fik ind som kunde.

Ellers er konceptet omkring hjemmesiden vel ok - men det bliver bare så sammenpresset og lettere uoverskueligt og de 30 sekunders ventetid hver gang man besøger forsiden kan nok skræmme de fleste besøgende væk.

Derudover så åbnes link til booking i et nyt vindue.

Rent teknisk er det heller ikke super godt: ingen dokument type deklarationer, rent tabel baseret kode, javascript fejl, ingen brug af teknisk seo virkemidler osv.

Så jeg er lidt ked af min kritik af din side men jeg tror altså du kommer meget længere med et meget mere simplistisk og enkelt udtryk der efterlader rum og ro til faktisk at se på dine malerier og din kunst og lade sig fylde af indtryk fra kunsten istedet for af hjemmesiden.

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 21:06

Hej :-)

Det tog lidt tid at åbne siden, men det kørte fint da jeg først var kommet ind.

Jeg syntes at den er flot - nem og overskuelig. Det er også nemt at navigere rundt på siderne. Jeg kan ikke se hvad du skulle have gjort bedre.

Du får "5" af mig :-)

Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 21:14

Yep, det ser godt ud.

Men der er nogle tekniske problemer (hastigheden primært) som ikke er ok, så jeg ville overføre sitet til et passende sted senere (måske skal tingene laves om, men det grafiske er godt).  Måske skulle du hive fat i de ansvarlige for det tekniske.

Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 08
Skrevet kl. 21:30

Tak for jeres svar indtil videre. Der er brugbar information i dem. :-)

Hastigheden er meget langsom her til aften.. det plejer det ikke at være. Har netop i dag sat 2 tællere ind på forsiden - kan det mon være derfor? Så skal de i hvert fald fjernes!!
Det vil jeg lige prøve at kigge på.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 22:13

Flot site, og flotte malerier.

Jeg har en meget firkantet holdning til kunst, og jeg tror ikke det ville være passende at udtrykke det her.

Men skulle jeg købe malerier, ville jeg absolut godt kunne finde på at købe det hos dig.
Specielt da det ville være i forhold til erhverv, og der har du et godt menupunkt der ligesom siger mig, at det er et sted det ville være passende at købe kunst til min virksomhed.

Bare sørg for at den dag jeg mangler 100 malerier til gangene, kan finde dit site igennem google med et søgeord som "Kunst", "Kunst erhverv" o.li. 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 23:07

Det gik temmeligt hurtigt da jeg kiggede ind, så helt fint hos mig:-)

Jeg synes du har lavet en rigtig flot side og jeg er både imponeret og meget vild med funktionen "showroom"..  Jeg kan også rigtig godt li billederne, er det nogle du selv har malet?? I så fald at det er din egen tid du har lagt i billederne mener jeg at du med god samvittighed kan ta mere for dem da de jo er helt unikke.. Jeg har solgt en del billeder i størrelsen 20x30 for 1500 kr og nogle gange en del mere hvis det var lavet efter kundens ønsker..

Mange tillykke med din side, jeg tror der er stor chance for succes hvis du ellers sørger for at den bliver så synlig som muligt..

Mvh Mads.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:13

Det hjælper voldsomt at de 30 ventetid er væk.

Showroom funktionen bider ikke rigtigt her - man kører billederne ned foran inventar osv. (det er ret simpelt) og trykker man på billedet åbnes der blot et nyt window med et lidt større billed i - til gengæld ville en lightbox funktion med store flotte billeder i fokus nok gøre underværker i min bog (du kan se det jeg snakker om en i afskygning her: http://boje-byg.dk/Referencer.html men der findes mange versioner af det).

Istedet for malerpensler synes jeg også du burde smide nogle udsnit af dine bedste billeder på forsiden.

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 23:29

hej

godt udtryk på siden - man får lyst til at se mere. Jeg kunne tænke mig, at man kunne klikke billederne op i et større format. De abstrakte malerier er flotte, men kræver lidt plads på siden.
Idéelt hvis man kunne klikke en gang til og åbne i nyt vindue og se billedet i høj opløsning. Ligesom på lauritz.com.
Måske lidt kikset at man er nødt til at scrolle for at læse hele din præsentation på forsiden.

Du er godt fra start!

venligst
HeineK

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)