Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside, hvad koster det?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg lige sige tak til alle for at ytre deres meninger, det er rart med noget input når man som står lidt på bar bund.


Jeg kan sagtens følge det at give 25.000,- for en hjemmeside og virkelig få noget lækkert design (hvis man kan være sikker på det).

Vi synes bare at det lige pt. er mange penge at smide på bordet for det, da vi lige er startet op, og overhovedet ikke aner om der er marked for det vi laver og om det kan løbe rundt.
Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nina,

Jeg tror isoleret set også at det er muligt at lave en rigtig flot hjemmeside for langt mindre end kr. 25t. Se beløbet som et forsigtigt og konservativt bud på hvad et væg-til-væg hjemmesideprojekt vil koste.

Hvis man kender nogle dygtige folk, behøver hele projektet ikke koste andet end et par flasker rødvin eller en middag.

Cheers, niels

Tilmeldt 17. May 05
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Karina,


Nu kommer jeg selv fra et netop opstartet webdesign firma, og hvis ikke det er for sent, vil vi da også meget gerne komme med et bud på siden, til under 25.000kr.


25.000kr kan man få meget for, og du kan få mere for 30.000kr. Men man skal selvfølgelig også undersøge hvad man kan få for 10.000kr. Sådan som du har beskrevet siden, vil vi godt kunne skræddersy den til dig, for under de 17.000kr

 

Vi giver i øvrigt 33% rabat, til alle fra Amino. Altså til lige omrking 10.000kr, skræddersyr vi en side til dig.

 

Send mig en mail på info@macro-design.org hvis du er interesseret, du kan se vores arbejde på www.macro-design.org

 - - - -
Tilmeldt 16. Jul 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag en snak med min gode ven Thomas Mortensen www.oxygensoftware.dk - verdensmester og realist hvad ang. webdesign og CMS

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)