- Jeres "fremhævede annoncer" på forsiden er placeret "under the fold" på en pænt stor skærm. - Drop evt. jeres adfair annocer for produkter som ikke er relaterede. Så hellere benyt adsense annoncer som bedre rammer jeres målgruppe. - I har megen tekst i billeder. Det er dårligt SEO-mæssigt.
Super ide med sådan en side. Har har et forslag til dig. Nu var jeg inde og kigge på trækkere... jeg synes billederne skal forstørres når jeg kører musen hen over. Det gør det nemmere at se lastbilen uden at jeg skal klikke på annoncen.
Med venlig hilsen
Nicolai Thørner
www.lf-webdesign.dk
ellers en god ide I har der. og en flot side synes jeg. nu har jeg været i håndværkerbranchen i 28 år og har aldrig set eller hørt om den, så måske noget mere målrettet reklame,
Industribasen.dk er samme koncept som bilbasen men dækker hele industien... Man kan søge efter nyt, brugt og udlejning.
Vi ønsker flere besøgende og vi ønsker flere der køber annoncer. Hvad mener i vil forbedre mulighederne for at flere besøgende køber annoncer.
Alt har interesse for vi ønsker og gøre en forskel.
kig på www.industribasen.dk og kom med jeres mening om siden. positivt samt negativt har interesse. Hvad bør laves anderledes?
mvh
Morten
For at få flere kunder kræver det at de får kendskab til Jeres Database. En god idé vil nok være at annoncere i nogle branche relevante fagblade / foreningsblade. Et godt sted at starte kunne være i Erhvervsbladet.
Annoncering er helt klart noget der skal til!
Du har et fantastisk godt koncept, men gør ikke målgruppe nok opmærksom på det (som du kan høre). Et andet problem er søgemaskinerne! Du gør ikke nok ud af trafik, kan man se og designet hjælper dig desværre heller ikke. Du har et site med mere end 12.000 underliggende sider, men når jeg først kommer ind på sitet virker det meget "småt". Jeg synes helt afgjort at sitet trænger til en makeover, hvor du definerer fra start af nogle MWA'er (Most Wanted Action) og sørger for at bruge nogle farver fra din designmanual, som skal understøtte disse MWA'er :) Det tror jeg du når længere med, hvad angår konverteringen på siden...
Men annoncering, PR og søgemaskineoptimering kan godt gøres, så det virkelig bliver effektivt og giver en masse trafik ind.
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Alt det i har nævnt vil blive rettet eller lavet. Jeg tror 100% på dette koncept. Jeg er bare i tvivl om hvordan jeg kommer ud til alle de virksomheder som kunne have glæde af siden.
Hvis andre har gode råd er de velkommen. Det er vigtigt IndustriBasen.dk bliver så velfungerende som muligt så IndustriBasen med tiden vil blive industrien svar på en salgs plads ligesom bilbasen er siden for biler.
Kom med flere forbedringer og ideer.
Hvad ville i gøre hvis i skulle få siden mere udbredt?