Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 33 ud af 41 (404 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07

Brian Brandt:

Hvis du vil have at folk kan købe med dankort, så er der jo egentlig mulighed for at mit nye iværksætter ebog forlag kan hjælpe dig med at udgive den som ebog og sælge den... 

Forlaget Myll klarer det tekniske, det vil sige, at vi sørger for at folk kan købe den med dankort, visa, mastercard etc.... læs mere her: http://www.amino.dk/forums/t/51801.aspx

hint: Ebog Forlag Myll

Det ser rigtig prof ud din nye forretning. Tillykke med den. Det var da et godt tilbud jeg absolut vil overveje. Tænker den lige igennem og kommer tilbage direkte til dig. Hvis jeg taler bogen ind, kan du også sælge den som en CD eller lydfil? Mange kunne sikkert ønske sig lidt lærdom når de kørte i bilen på vej til kunderne.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:08

Lydbog..............brandgod idé ;o)

Kijo: Jep, men hvis man kun kan tage via ewire, så vil de resterende 69% sikkert benytte deres visa, da det er problemfrit ift. ewire ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:10

Forfatter:

Det ser rigtig prof ud din nye forretning. Tillykke med den. Det var da et godt tilbud jeg absolut vil overveje. Tænker den lige igennem og kommer tilbage direkte til dig. Hvis jeg taler bogen ind, kan du også sælge den som en CD eller lydfil? Mange kunne sikkert ønske sig lidt lærdom når de kørte i bilen på vej til kunderne.

Det med lydbånd kan vi godt snakke om... Det var en feature vi ville lægge på en senere udgave, men hvis Du har tingene klar, så kan vi godt sætte systemet op til at håndtere det... men giv "lyd" :-) når du har noget på plads, så snakker vi om det... 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:11

kijo:

Tjek dette link 31% ud af 3,86 mill har alm.dankort.

Hold da op.... det var mange...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:13

evt se paypal, har selv VISA/DK kort og bruger mere eller mindre altid paypal til lign ting ;)

Hvordan kan folk kritisere så meget uden at have læst bogen, forstår jeg ikke. har ikke selv læst den endnu. Men synes ikke 300 kr er meget for en bog, læser personligt selv mange bøger og giver da alligevel 200-400 kr for en roman osv. Kan ikke se hvad folk piver over. Læs bogen og kommenter den, eller lad være med at spilde folks tid med negative indlæg. føler folk sig truffet af det her burde de overveje hvorfor de gør det inden de skriver. Giv manden en chance, han har noget erfaring har læst meget og har valgt at give nogle punkter om råd til os andre som har mindre erfaring, synes det er et godt stykke arbejde. Forfattere skal jo også have råd til føden.

Hvis 300 kr. vælter jeres budget var det måske en mulighed i burde købe bogen for at se om i evt kan få nogle fif der gør i har mere fremgang i firmaet og kan tillade jer at bruge sølle 300 kr. :D Det jo til at grine over.

Mht hans bog synes jeg personligt han skriver utrolig godt og er vel formuleret så vil give det en chance.

Mvh. Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18

Business:

Ja, det skal nok passe. Mine gamle forældre har rent Dankort, så de findes bestemt ;o)

Derfor kunne en god løsning jo være at finde et betalingsmodul, som håndterer visa og masters og beholde den nuværende ewire-løsning. Så er han ved at være dækket ind.

Jack

Nu er betalingsmoduler ikke helt gratis og min hjemmesidemand skal også have sig betalt for at koble dem til hjemmesiden, så derfor søgte jeg een løsning, men det er nok ikke muligt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:22

Det har du ret i og nej det er ikke muligt, men mon ikke du kan finde et billigt modul med et simpelt api, som ikke koster alverden at implementere? Hvis jeg selv skulle vælge mellem ewire og så visa + masters, så ville jeg nok vælge det sidste, selvom du sigter mod danskere. Evt. beskrive hvorfor det så er dit valg..........måske får du lidt på sympatikontoen, når PBS ikke vil hjælpe dig og ewire er noget hø ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:31

Nu ved jeg godt at vi ikke helt er inde over PBS med hensyn til Mastercard, men de har jo altså sat priserne på for nyligt til 3.500 kroner for oprettelse... Det er alligevel mange bøger der skal sælges for at tjene det ind igen... (+ omkostninger til en programmør)... 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:40

Brian Brandt:

Hvis du vil have at folk kan købe med dankort, så er der jo egentlig mulighed for at mit nye iværksætter ebog forlag kan hjælpe dig med at udgive den som ebog og sælge den... 

Forlaget Myll klarer det tekniske, det vil sige, at vi sørger for at folk kan købe den med dankort, visa, mastercard etc.... læs mere her: http://www.amino.dk/forums/t/51801.aspx

hint: Ebog Forlag Myll

Ahh Brian kom selv på banen :-)

Dbh Martin

Side 33 ud af 41 (404 indlæg)