Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 32 ud af 41 (404 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Sørg for at folk kan betale med kort. Mange har jo VISA i DK og så glem bankoverførsel.

Du har helt sikkert ikke kun mistet de 5 (men mange mange flere). Andre er smuttet, så snart de så at det var eneste betaligsmåde......bl.a. undertegnede ;o)

Jeg tror at mange tænker sådan her, "Hvis nogen vil sælge mig noget, men ikke er villige til at gøre det let for mig at købe, så kan de hoppe i havet" ;o)

Beklageligt at Ewire afholdt dig fra at købe min bog. Kun virksomheder registreret i Danmark kan få en PBS løsning, der er den optimale (og dyreste). Jeg er registreret i spanien og har fået nej på en ansøgning.

Ewire er mig bekendt de eneste som tager Dankort foruden PBS, derfor valgte jeg dem.

Jeg hopper gerne i havet hvis du køber min bog, eller i et nyt ude dyppekar jeg lige har fået.

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 11:11

Det har du ret i, havde jeg ikke lige tænkt på. Er det udelukket med et mere 'rigtigt' betalingsmodul?

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18

Mads Løntoft:

Det har du ret i, havde jeg ikke lige tænkt på. Er det udelukket med et mere 'rigtigt' betalingsmodul?

Mads

Hvis nogen på Amino kender et betalingssystem som en udenlandsk registreret virksomhed kan benytte sig af og som tager Dankort, VISA og Master Card, er jeg meget interesseret.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:22

drop dog alt det bøvl med at få dankort.. du er baseret i Spanien, og så er det åbenbart et problem.. 

Brug dog istedet din tid på at få bogen ud til boghandlerne (de tager dankort ;-))... Det er jo en bog, som sagtens kunne begå sig til den brede befolkning... 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34

Brian Brandt:

drop dog alt det bøvl med at få dankort.. du er baseret i Spanien, og så er det åbenbart et problem.. 

Brug dog istedet din tid på at få bogen ud til boghandlerne (de tager dankort ;-))... Det er jo en bog, som sagtens kunne begå sig til den brede befolkning... 

Tak for dit råd Brian. Du har ret, bogen skal ud til boghandlerne. Jeg går lige og venter på svar fra et forlag der måske vil købe rettighederne til bogen, trykke og markedsføre den, men det er åbenbart ikke tiden hvor man kaster sig ud i investeringer med en forholdsvis ukendt forfatter.

Jeg skal nok informere alle om når bogen kan købes hos boghandlerne.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:39

Hvis du vil have at folk kan købe med dankort, så er der jo egentlig mulighed for at mit nye iværksætter ebog forlag kan hjælpe dig med at udgive den som ebog og sælge den... 

Forlaget Myll klarer det tekniske, det vil sige, at vi sørger for at folk kan købe den med dankort, visa, mastercard etc.... læs mere her: http://www.amino.dk/forums/t/51801.aspx

hint: Ebog Forlag Myll

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:48

Forfatter:

Business:

Sørg for at folk kan betale med kort. Mange har jo VISA i DK og så glem bankoverførsel.

Du har helt sikkert ikke kun mistet de 5 (men mange mange flere). Andre er smuttet, så snart de så at det var eneste betaligsmåde......bl.a. undertegnede ;o)

Jeg tror at mange tænker sådan her, "Hvis nogen vil sælge mig noget, men ikke er villige til at gøre det let for mig at købe, så kan de hoppe i havet" ;o)

Beklageligt at Ewire afholdt dig fra at købe min bog. Kun virksomheder registreret i Danmark kan få en PBS løsning, der er den optimale (og dyreste). Jeg er registreret i spanien og har fået nej på en ansøgning.

Ewire er mig bekendt de eneste som tager Dankort foruden PBS, derfor valgte jeg dem.

Jeg hopper gerne i havet hvis du køber min bog, eller i et nyt ude dyppekar jeg lige har fået.

Det er sikkert rigtigt, men de fleste af dem der har Dankort har jo ogs VISA. Derfor kunne du jo overveje en udenlandsk leverandør af betalingsmodul, hvor fx. visa og master er inkluderet. Så kan du jo beholde din EWIRE, til dem der gider det, hvis den ikke er inkluderet i modulet.

Jeg køber din bog, så snart at du har gjort din del ;o) (Læs: Når du har vist mig, som potentiel kunde, at du er interesseret i at jeg skal købe). Der er mange der tænker som mig.......rigtig mange, så jeg ville få betalingsdelen på plads i en fart, hvis jeg var i din situation ;o) 

PS. At have et LINK i din signatur ville sikkert også hjælpe - Igen et spørgsmål om at gøre det nemt for dine potentielle kunder herinde. Hvis der er et link, skal jeg blot klikke. Som det er nu, skal jeg lave copy - åbne nyt vindue - paste. Der findes jo masser af bøger om at tjene penge, så hvis du ikke gør det nemt, så sælger du ikke.

Håber at du kan bruge det til noget...

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:53

Business:

Det er sikkert rigtigt, men de fleste af dem der har Dankort har jo ogs VISA. 

Mener dog at tallet af dem der har rent dankort ligger på 9-10% af alle dankort ejere..

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58

Niels Henriksen:

Business:

Det er sikkert rigtigt, men de fleste af dem der har Dankort har jo ogs VISA. 

Mener dog at tallet af dem der har rent dankort ligger på 9-10% af alle dankort ejere..

Det ville være ganske rart at få de nøjagtige tal frem. Det jeg faldt for var noget med at over 50% af alle danskere har dankort.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:59

Ja, det skal nok passe. Mine gamle forældre har rent Dankort, så de findes bestemt ;o)

Derfor kunne en god løsning jo være at finde et betalingsmodul, som håndterer visa og masters og beholde den nuværende ewire-løsning. Så er han ved at være dækket ind.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 32 ud af 41 (404 indlæg)