Sørg for at folk kan betale med kort. Mange har jo VISA i DK og så glem bankoverførsel.
Du har helt sikkert ikke kun mistet de 5 (men mange mange flere). Andre er smuttet, så snart de så at det var eneste betaligsmåde......bl.a. undertegnede ;o)
Jeg tror at mange tænker sådan her, "Hvis nogen vil sælge mig noget, men ikke er villige til at gøre det let for mig at købe, så kan de hoppe i havet" ;o)
Beklageligt at Ewire afholdt dig fra at købe min bog. Kun virksomheder registreret i Danmark kan få en PBS løsning, der er den optimale (og dyreste). Jeg er registreret i spanien og har fået nej på en ansøgning.
Ewire er mig bekendt de eneste som tager Dankort foruden PBS, derfor valgte jeg dem.
Jeg hopper gerne i havet hvis du køber min bog, eller i et nyt ude dyppekar jeg lige har fået.
Det er sikkert rigtigt, men de fleste af dem der har Dankort har jo ogs VISA. Derfor kunne du jo overveje en udenlandsk leverandør af betalingsmodul, hvor fx. visa og master er inkluderet. Så kan du jo beholde din EWIRE, til dem der gider det, hvis den ikke er inkluderet i modulet.
Jeg køber din bog, så snart at du har gjort din del ;o) (Læs: Når du har vist mig, som potentiel kunde, at du er interesseret i at jeg skal købe). Der er mange der tænker som mig.......rigtig mange, så jeg ville få betalingsdelen på plads i en fart, hvis jeg var i din situation ;o)
PS. At have et LINK i din signatur ville sikkert også hjælpe - Igen et spørgsmål om at gøre det nemt for dine potentielle kunder herinde. Hvis der er et link, skal jeg blot klikke. Som det er nu, skal jeg lave copy - åbne nyt vindue - paste. Der findes jo masser af bøger om at tjene penge, så hvis du ikke gør det nemt, så sælger du ikke.
Håber at du kan bruge det til noget...
Jack