Mine samarbejdspartnere er voldsomt medieeksponerede og er lidt nervøse for om jeg nu kan opføre mig ordentligtpå nettet . Så af respekt for dem holder jeg lav profil. Udover det er de mine drømmesamarbejdspartnere på alle områder. Det næsten som at have vundet i lotto. Så jeg har ikke brug for at kapre kunder herinde pt. Men gør det for at blive bedre og samle viden, og generelt for at hygge mig. Vel nærmest som du selv gør
Men jeg er da altid på udkig efter andre interessante samarbejdspartnere og idèmagere. Men så tager jeg selv kontakt :)
Min bror tager dog snart til Spanien, han har en spansk kone og vil foresætte sit firma dernede. Så endnu en dansk iværksætter er på vej til sydens sol :)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Martins berømte bog du efterlyser hedder E-pusher - se mere på www.e-pusher.dk
Start ved at downloade hans gratis version E-pusher light - http://www.e-pusher.dk/e-pusher_light/ - så kan du danne dig et overblik og tage stilling til om du gerne vil have alle de andre guldkorn med i den fulde version.
Jeg kan anbefale bogen varmt, men det kræver man tager hans råd til sig, bruger dem man kan og gør arbejdet med at fin-justere fremover til det virker optimalt for din virksomhed.
Immanueldk, du virker meget negativt stemt og med en god portion "frygt for forandring"... nogensinde overvejet at det i sig selv begrænser dig enormt?
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Immanueldk, du virker meget negativt stemt og med en god portion "frygt for forandring"... nogensinde overvejet at det i sig selv begrænser dig enormt?
hvad er jeg negativ over nu? tror mig og forfatteren, har renset den beskidte luft ud.
Lige nu, har jeg bare stillet et simpelt spørgsmål, det var ikke for at være negativ.