Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 22 ud af 41 (404 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

SÅDAN!!!!!

Tillykke til dig Nicolai, husk at hold os opdateret....

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:46

Spændende. Og lige meget hvad der måtte udspille, er det en smuk ting af Flemming at tage en yngre mand under hans vinger og give sin viden videre.

Tillykke til Nikolai for at få denne chance, og tillykke til Flemming med hans bidrag og hans gode hjerte.

ps:

Kan jeg låne 1000,- kr af dig Nikolai når du bliver rig ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:48

Jeg kan desværre ikke komme kl 10.30. Jeg skal på arbejde, men jeg kigger forbi senere og hilser på

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:14

Jeg glæder mig til at hilse på jer begge, jeg skal stå i Amino standen men er blevet lovet der bliver lidt tid til at gå rundt.

Dog kommer jeg tidligst Fredag aften, såfremt min mekaniker finder mig en lånebil så kører jeg fra Skive ved 13-14 tiden. Men bedre sent end aldrig som man siger ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04

Pens. Iværksætter:

Pens. Iværksætter:

Der er åbenbart ingen advokater på Amino i dag eller de har travlt med at tjene penge.

EN OM´R:

Jeg vil meget gerne bevise at mine gode råd i bogen Rig Som Selvstændig virker og tilbyder en Amino virksomhed at komme i millionær lære og få en GRATIS virksomhedskonsultation værdi ca. Kr. ?????,??

For at komme i betragtning skal du opfylde følgende kriterier:

1.                                Du skal tro på dig selv, have selvtillid.

2.                                Du skal være registreret på Amino og have max. 5 ansatte.

3.                                Du skal have de rigtige iværksætter egenskaber som mod, energi, udholdenhed og viljestyrke.

4.                                Du skal have din partner´s accept til at sætte din virksomhed foran privatlivet i en 5 års periode.

5.                                Du skal være beredt til, når det kræves, at arbejde op til 16 timer i døgnet.

6.                                Dit mål for virksomheden skal være mindst en fordobling af din omsætning i løbet af 5 år.

7.                                Du skal i starten afsætte mindst 6 timer til, sammen med mig, at udarbejde en plan for at nå målet på kort og lang sigt.

8.                                Der skal følges op hver 6. måned på om målene er nået. Handlingerne skal måske korrigeres undervejs.

9.                                Du skal kunne træffe hurtige beslutninger.

10.                             Du skal helst bo i Storkøbenhavn og være til rådighed for en personlig samtale i perioden 10-11. september eller besøge mig i    Málaga (for egen regning) inden.

11.                             Du skal tro på at målet kan nåes og undervejs officielt give vidnesbyrd om:

A: Dette var udgangspunktet f.eks en omsætning på xxx k.kroner

B: Dette var de tiltag vi gjorde i grove træk.

C: Dette var resultatet vi opnåede år 1, 2, 3, o.s.v.

Udnævnelse af Millionærlærling

Nicolai Lønne med sin nye virksomhed CSS-Outlet.com

Det glædede mig meget ved det første møde med Nicolai at se min bog Rig Som Selvstændig godt slidt af at blive læst. Han er godt på vej.

Vi startede med at definere:

1.     Hvor er CSS-Outlet.com nu?

2.     Hvor skal CSS-Outlet.com hen?

CSS-Outlet.com har et professionelt produkt til WEB designere der virker og allerede er solgt til flere kunder inden virksomheden officielt er startet. Den gennemsnitlig salgspris af Nicolai´s ”pakkeløsning” er kr. 1.200-2.000.

Som mål for virksomheden havde Nicolai defineret: ”Den største i Europa”.

Dette mål er for diffust og kan ikke bruges til at styre efter. Der skal nogle billeder på som en stor Mercedes 550 eller et hus på Hambros Alle i Hellerup. Nicolai var mere beskeden og vi blev enige om følgende mål:

År 1. en omsætning på 1 million kroner.

År 2. en omsætning på 2 millioner kr. Og ansættelse af 1. ny medarbejder.

År 3. en omsætning på 3 millioner og den øgede omsætning skal hentes udenfor Danmarks grænser.

Det er nogle håndfaste mål som kan bruges til at styre efter. Det betyder at hver gang at CSS-Outlet.com skal investere eller foretage sig andre vigtige ting kan Nicolai tænke på: ”Fører dette mod målet?”. Det gør alle større beslutninger lette og tro mig om ikke målene nåes og lidt til.

Skinnerne er lagt ud, toget er på skinner og første station er ”1 Million”

Nicolai var lidt nervøs for at slå det hele for stort op og derved få for mange kunder i starten han ikke kunne servicere ordentligt. Jeg fik ham overbevidst om at det vil ikke ske. Der sidder ikke 100 virksomheder klar med en ordre, nej nu bliver de først opmærksom på CSS-Outlet.com. Så vil de ved lejlighed sende en passende prøve ordre frem. Bliver denne opgave løst tilfredsstillende så kommer der flere. Det var altså bare med at træde speederen i bund og benytte sig af denne specielle opmærksomhed en ny virksomhed får og gøre opmærksom på produktet.

Mere følger.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:18

Først og fremmest en stor tak til Flemming for alt den feedback jeg har fået so far. Det har været ekstremt godt at kunne sende både små og store ideer og tanker forbi ham og få det vendt på hovedet.
Jeg har skrottet nogle ideer, lavet om på andre, bibeholdt nogle og fået nye, på basis af vores samtaler

Jeg har pt. super travlt med kunder der smidder alverdens former for sjove, underlige, spændende og udfordrende designs i hovedet på mig og beder mig kode dem og nogle gange opsætte dem i et open source CMS.

Mere info følger, når jeg har tid Wink

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 22:45

Så har JumpB også fået noget feedback på vores forretnings plan af Flemming, og ved lidt af et tilfældighed.

Jeg mødte Flemming på Iværk08, tilfældigt ved frokosten hvor jeg bare ikke gad at spisse alene. Derfor spurte jeg ved et tilfældigt bord om jeg måtte slå mig ned, og jeg faldt i snak med Flemming.

Senere har Flemming givet os lidt feedback på JumpB. Flemming råd var som følger

"1. Ideen lyder fin. Jeg kan godt se en forretningsmulighed her.

2. Selve hjemmesiden ser ren og stilfuld ud som designet af en grafiker.
Problemet er at teksten er så lille at folk der bruger briller, altså
de fleste over 40 år har svært ved at læse hjemmesidens tekst. Vil I
afskrive denne kundegruppe?

3. Jeg kan ikke umiddelbart læse hvorfor jeg som mulig kunde skal
bruge Jer. I skal starte med at koge alt det fine i skriver ned til:
"Hvad betyder det for mig som kunde?". Altså på med alle jeres
salgsargumenter
f.eks.:

GRATIS oversættelse af din hjemmeside til alle nordiske sprog

Sælg til alle nordiske lande - vi hjælper

4. Det ville lette forståelsen af hvad I tilbyder hvis I forklarede et
handelsforløb trin for trin. Se f.eks. hvad Nicolai har gjort på:
www.css-outlet.com <http://www.css-outlet.com>

5. Under PEOPLE vises hele direktionen. Jeg er nød til at sige det
lige ud, slet alle, I ser ikke troværdige ud, sorry.

6. Jeg mangler en prisindikation på jeres ydelse. Der skal være noget
at lokke kunderne indenfor med."

Det der er så godt ved flemmings råd, er at de er så præsice, og mulige at ændre på kort sigt. Samtid er det sagt på en ærlig, direkte men stadig venlig måde. Det er den her slags vejledning man har brugfor som iværksætter, og ikke en bekræftende bemærkning fra sin mor:-)

Tak for input Flemming

Ps: hvis der er andre der har yderliger input til www.JumpB.dk, vil jeg være glad for at høre fra jer:-)

Mvh Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54

Nicolai Lønne:

Jeg har pt. super travlt med kunder der smidder alverdens former for sjove, underlige, spændende og udfordrende designs i hovedet på mig og beder mig kode dem og nogle gange opsætte dem i et open source CMS.

Millionærlærling 2.

Efter forretningsplanen i grove træk var på plads lavede Nicolai og jeg en
Aktivitetsplan med datoer for udførelse af aktiviteterne. Det er en slags huskeliste som man så kan krydse af i takt 
med aktiviteterne bliver udført.

1. Rette hjemmeside for stavefejl, uge 
 2. Bytte bannerreklame med Flemming, uge 
 3. Professionelle foto af Nicolai, uge  (Øver sig i at smile uden at smile for
      meget, se  troværdig ud og have et fast blik i øjnene).
 4. Budget, uge   (Det var noget der burde være klar for længe siden)
 5. PR om CSS-Outlet.com til blade, internetsider og magasiner med prof. 
     foto af Nicolai, uge 
 6. Salgsbreve til de kunder som kan findes via adressebøger og
     Internettet,  uge 
 7. Forbedre ranging på Google fra 1/10 til 2-3/10, uge
 8. Slette det om IVÆRK08 og Beta på  hjemmesiden, uge
 9. Tilbyde ekstra ydelser i forbindelse med fremsending af faktura, uge
 10. Speciel foto af ejeren til brug for et nyt PR indslag, uge

Det kan nok ikke undre nogen at Nicolai med sit CSS-Outlet.com allerede har fået god gang i forretningen. Så meget 
at han ikke har tid til at klare alle ovennævnte opgaver lige nu. Tilbud og ordrer først -  der skal penge i kassen. Det er alt 
sammen almindeligheder det der gøres ikke? Jo, men det er vigtigt at ALT bliver gjort for at målet bliver nået.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28

70 gratis råd

som ikke står i bogen.

De er lagt ind på www.rigmand.es

Klik på GRATIS RÅD og lær mere.

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:34

Hej Hvordan går det med nicolai og forretningen :-)?

Side 22 ud af 41 (404 indlæg)