Der er åbenbart ingen advokater på Amino i dag eller de har travlt med at tjene penge.
EN OM´R:
Jeg vil meget gerne bevise at mine gode råd i bogen Rig Som Selvstændig virker og tilbyder en Amino virksomhed at komme i millionær lære og få en GRATIS virksomhedskonsultation værdi ca. Kr. ?????,??
For at komme i betragtning skal du opfylde følgende kriterier:
1. Du skal tro på dig selv, have selvtillid.
2. Du skal være registreret på Amino og have max. 5 ansatte.
3. Du skal have de rigtige iværksætter egenskaber som mod, energi, udholdenhed og viljestyrke.
4. Du skal have din partner´s accept til at sætte din virksomhed foran privatlivet i en 5 års periode.
5. Du skal være beredt til, når det kræves, at arbejde op til 16 timer i døgnet.
6. Dit mål for virksomheden skal være mindst en fordobling af din omsætning i løbet af 5 år.
7. Du skal i starten afsætte mindst 6 timer til, sammen med mig, at udarbejde en plan for at nå målet på kort og lang sigt.
8. Der skal følges op hver 6. måned på om målene er nået. Handlingerne skal måske korrigeres undervejs.
9. Du skal kunne træffe hurtige beslutninger.
10. Du skal helst bo i Storkøbenhavn og være til rådighed for en personlig samtale i perioden 10-11. september eller besøge mig i Málaga (for egen regning) inden.
11. Du skal tro på at målet kan nåes og undervejs officielt give vidnesbyrd om:
A: Dette var udgangspunktet f.eks en omsætning på xxx k.kroner
B: Dette var de tiltag vi gjorde i grove træk.
C: Dette var resultatet vi opnåede år 1, 2, 3, o.s.v.