Jeg har en alletiders idé, en idé hvor at den Danske stat kan spare rigtig mange milioner hvert år..
I øjeblikket arbejder jeg på en præsentations form, men bange for at når jeg har præsenteret min idé til staten eller en kommune, at de så takker nej, og selv fortsætter med idéen..
Er det muligt at sikre sig sin idé, og hvordan kunne dette gøres...?
Så skulle det være en form for kontrakt i skulle lave, inden du præsentere den. Andet kan jeg ikke lige komme i tanke om. Men jeg tror faktisk ikke at de kunne finde på at gøre sådan, hvis det virkelig er en god idé. Går ud fra at du skal have noget for det, da du er bange for at de selv forsætter med idéen, så det kommer jo også an på hvad dine krav er.
Det er hvad jeg lige kan komme i tanke om
Mvh.
Nik :D
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Jeg tror ikke kommuner eller stat køber ideer. Hvis du kan lave et færdigt produkt de har brug for, kan du prøve at sælge det - når det er klart, men at sælge en ide tror jeg ikke meget på
Tror også du skal være mere end heldig hvis du skal samarbejde med nogen offentlig anstald. Fordelen ved de er så sløve er så også at de nok ikke stjæler din ide;)
Nu ved vi jo af gode grunde ikke hvad ideen er men jeg ville nok samarbejde med et privat firma i første omgang og teste ideen der hvis det kan lade sig gøre.
Som tidligere sagt vil jeg nok også lave en kontrakt for at være sikker.