Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance ERP konsulent (Dynamics NAV / Navision)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere års erfaring med MBS Dynamics NAV (tidligere Navision) og jeg er pt. ansat hos en af de førende Microsoft Gold Certified Partner i Danmark. Sideløbende med mit job kører jeg min egen lille forretning, hvor jeg har mine egne kunder. Mine kernekompentencer indebærer bl.a. ressourcestyring, lagerstyring, retail og diverse servicesystemer. 

Som freelance konsulent kan jeg f.eks. tilbyde jer rådgivning i forbindelse med valg af ERP systemer og valg af partnerskab på basis af jeres forretningsbehov. Jeg har kendskab til produkter som Microsoft C5, Microsoft Dynamics AX, Summa Summarum, E-conomic m.m..

Er I allerede indehaver af et af følgende produkter Dynamics NAV, Navision Attain eller Navision Financials og ønsker I at automatisere jeres forretningsprocesser yderligere og gøre større nytte af jeres investerede ERP system, så kan jeg tilbyde konsulent, udvikling og implementering. Udvidelser kan f.eks. være integration mellem webshop og lagermodul i Navision således at der bliver fuld synkronisering. Videreudvikling af faktureringsmodulet så det kan håndtere periodiske faktureringer / abonnementstyring. Udvikling af branchespecikke servicemoduler m.m..

Da jeg arbejder freelance kan jeg udføre arbejdet til en væsentlig lavere timesats end hvad et autoriseret konsulentfirma kan tilbyde. Alle opgaver hos mig bliver udført til en fast pris. 

Ser det ud til jeg kan hjælpe dig? Eller har du spørgsmål? Så tøv' ikke med at sende mig en PM!

 

Med venlig hilsen

Nicklas Singleton

Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas,

Hvor henne i landet holder du til?

Mvh.

Ulrik Nielsen

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

 

Er du åben for opgaver i KBH.s området pt. og 3 mdr. frem?

 

I aåfald så skriv tilbage og lad os aftale nærmere ;O)

 

mvh/Thomas Sylvest

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge jeg har sendt jer begge en PM Smile.

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er i besiddelse af Dynamics NAV, men har endnu ikke taget det i brug, da vi er underbemandet i bogholderiet.

Vi har brug for assistance til opsætning af faktura templates etc. i debitormodulet, assistance med overførsel af kreditorstamoplysninger fra C5 til DynNav, opsætninga f kontoplan, afdelingsopdelt etc. samt assistance til ændringer i HR delen. Og endelig en ekstern resource vi kan trække på dersom vi løbende har problemer med DynNav.

Vi er beliggende i hjertet af KBH.

Lad mig venligst høre om dette kunne have interesse.

Tidshorisonten er at vi gerne skulle kunne tage DynNav i brug pr. 1. januar 2009.

Dersom det har interesse vil jeg anbefale vi afholder et indlendende møde hvor vi fastlægger betingelser, priser etc.

Med Venlig Hilsen

Lars Andersen

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Jeg har sendt dig en PM.

Fra Rudkøbing
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ejer af et import eksport handelsfirma, se www.dgc.gl - jeg har behov for mindre teknisk bistand til løsning af mit allerede installeret Dyn. Nav - som jeg lige husker det er det ver 4, jeg er ikke lige sikker, da jeg er ude og rejse har jeg ikke mulighed for at kigge på det.

Jeg kunne forstille mig en telefon session, hvor jeg spørger og du hjælper mig eller lignende.

Tror du det er noget som du kan bistå mig med?

 

 

Poul

Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas, 

 

Vi er en tøj-design virksomhed i Århus - og kører idag Navision 4.0 (+Trim IT 3.92) med lidt tilpasninger til tekstil-branchen. Som tingene er idag udnytter vi slet ikke vores Navision optimalt og bruger kun et minimum af funktionalisteterne.

Faktisk har vi brug for at få tilknyttet en Navision-kompetence som kan hjælpe os med at få lavet en række udtræk fra bla. vores ordresystem. Sagt på jævnt dansk har vores medarbejdere behov for at få bedre oversigter over ordrer, lager m.v. - hvilket betyder at vi er nmødt til at udvælge en række felter vi gerne vil have samlet i een rapport som herefter kan udprintes.

Der er ikke tale om decideret programmering, men måske mere en person som kan hjælpe os med at få lavet de nødvendige udtræk af data som allerede er i systemet.

Vi forestiller os at få en Nav.person tilknyttet i ca. 2-3 uger (samt efterfølgende aftale om periodisk hjælp og støtte på projektbasis)

Det er lidt vanskeligt at forklare vort behov her - men håber du vil kontakte mig så vi kan få forklaret hvad opgaven helt konkret går ud på.

Vi tales ved...

mvh

/flemming hyldahl

metropol

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming.

 

Det kan vi godt finde ud af, vil du oplyse mig dine kontaktoplysninger, så kontakter jeg dig.

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)