Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag og forbedringer til min web-shop

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen igen

Så gik sommeren og nu er efteråret over os.

Min hjemmeside har nu ændret udseende igen. Jeg har lært en masse nyt, og har stadig endnu mere at blive klog på. Men er selv ok tilfreds med min forside nu, samt at billederne er blevet rettet til, så det harmonerer og giver mere ro på de enkelte sider.

Er der et par venlige sjæle eller flere, der gider bruge lidt tid og give feedback? Det ville være dejligt.

Med venlig hilsen

Trine

www.umas.dk

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 13:26

Du skrev i et tidligere indlæg at du manglede at se hvor folk forlod sitet. Implementer tracking, fx Google Analytics som er gratis at bruge, så kan du se præcis hvor mange der forlader hvilke sider. Så kan du også bedre analysere dit betalingsflow og se hvor folk falder fra i købs-flowet.

Hilsen Jacob

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 13:27

Hov, der var lige en fejl, så derfor dette ekstra indlæg

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:56

En god idé er at oprette varianter af dine varer.
Det går jeg ud fra din webshop kan.
Det er en smule irriterende at se på at samme varer ligger 8 gange, blot i forskellige størrelser.

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 15:58

Hej Jakob

Tak for idé til et værktøj - det undersøger jeg lige.

Og hej Martin

Ja det er ikke smart at vise én vare i alle tænkelige størrelser. Det viser jo ret synligt, at jeg ikke har mange tøjvarer at vælge imellem. Men inden længe kommer der meget mere tøj, så løser det sig. For så har jeg flere desinner at vise - kun én gang - men så tilkobler jeg valg af størrelser inden for den enkelte vare... Men tak for din vinkel. Så ja det er en mulighed, jeg skal have gang i...

Venligst Trine

www.umas.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 18:23

Hej amino'er

Så bruger jeg samme tråd som for over ½ år siden, men det er vel meningen at min shop skal udvikles og forbedres hele tiden, så derfor denne samme tråd...

Gider I kigge  www.umas.dk igennem igen? Hvad er godt og skidt - ris og ros modtages igen :-)

Kh Trine

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:39

Hurtige tanker herfra:

Forsiden - super. Gode farver, design fint. Varerne præsenterer sig godt, og fanger i hvert fald min interesse!

Menu - også helt ok. Det er nemt at navigere rundt og du har lavet flere muligheder hvor man kan søge efter varerne. Det er rigtig fint som bruger, at have disse forskellige muligheder at søge på.

Umiddelbart kan jeg - som den almindelige bruger - ikke se nogle fejl. Tværtimod blev jeg stærkt fristet af flere af dine varer. YesSmile

Med farverig hilsen

Charlotte Eland  •   webgalleri - www.charlotte-eland.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 19:11

Hej Trine Smile

Jeg synes det er en hyggelig lille shop du har dig der! Jeg er normalt sjældent typen der køber noget over nettet, men faldt altså lige over et par fede produkter. Grydeske holderen er sku fin, super praktisk og smart! "Mobilsengen" Den er jeg godt nok også vild med, den er sku smart!!

Jeg synes det er fint med sådan en fin forklaring på dine produkter!

Hvis jeg skal finde noget der ifølge mig kunne gøres bedre, jamen så skulle det være lidt mere overskueligt hvad hver kategori indeholder af produkter..

Mange hilsner Ronni

Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:10

Hej Trine

Jeg syntes din shop havde nogle spændende ting, men kunne godt være uden de "løftede pegefingre" der er i nogle af dine intro-tekster til undersiderne. Det er godt de er økologiske og miljøvenlige, men jeg skal vel ikke få dårlig smag i munden over at have plast poser i skabet.....jeg skal vel bare se det gode ved dine varer.

Jeg syntes det er vigtigt kun at have positiv tekst.

Og så syntes jeg dit udsalg er lidt rodet, kan man ikke sætte det lidt op i kategorier fx. tøjet sammen o.l. det vil gøre det lidt mere overskueligt.

lidt kritik fra mig, håber det kan bruges.

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 15:23

Hej til jer alle tre vedr. feedback

Godt med både ris og ros :-)

Det er jo lidt sjovt med den vinkel, du har på det (kasign). Jeg kan ikke se de løftede pegefingre - og at jeg giver dig dårlig smag i munden, handler måske mere om dig end min shops tekst? (så er mit budskab (at vi skal passe på jordens dyrebare ressourcer) vel egentlig kommet ud?!?!) Men fint du nævner det. Jeg synes jo i den grad, at det jeg skriver netop HAR den positive vinkel. Jeg er ingen miljøminister eller overmand el.lign, for der er da selv sindsyg mange ting jeg ikke selv "lever op til", men det er jo også både utopi og totalt urealistisk. Men de små forskelle og at hver enkelt menneske rent faktisk kan gøre en forskel er vigtige parametre for mig at nævne.. Og så må jeg endvidere indrømme at rent salgsmæssigt, så virker det! - At tale til folks samvittighed.

Men jeg vil da tænke over det, du skriver, for hvis du føler sådan, så er der jo helt sikkert også andre der gør. Tak. Flere vinkler modtages altid :-)

Kh Trine

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)