Hej Amino Jeg flytter snart til Portugal og vil starte op som selvstændig/ freelance - bl.a. med danske kunder. Mvh Zimmerman |
Jeg bruger Skype med et IP-nummer i Danmark og i USA.
Se skype.com.
Hej Zimmerman Du kan bruge skype eller en af de mange voip udbyder så som www.OnFone.dk tellio.dk v2tel.dk m.fl.
|
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Hej Zimmerman Jeg er godt tilfreds med at bruge VoipStunt.com Hilsen Magrethe |
Hej, Vi er basseret på Fillipinerne og bruger Telsome og Redspot, lyd kvaliteten er i top så længe dit internet er hurgtigt nok! Held og lykke med det Venlig Hilsen Kristian Jørgensen www.tmt-telemarketing.dk |
Kristian Joergensen
www.moedebooking.com
Jeg hiver lige en gammel tråd frem... Hvad er bedste/billigste løsning idag ? Og specielt hvis man ikke vil være afhængig af at sidde foran PC,en Mobil løsning ?
|
Kan dette bruges: http://zerocall.com/?page_id=131 |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Jeg står selv og skal lave en lignende løsning i spanien og pt. peger alle pile retning af dansk mobil viderestillet til dansk skype og dansk skype bliver så viderestillet til spansk mobil som også kører skype over mobildata nettet grå den spanske udbyder... I sidste ende er den største udfordring derfor opkald fra skype over mobildata nettet når/hvis men ikke er på WiFi. Men det vil ikke påvirke indgående opkald. |
Nicolaj@ Umiddelbart ser løsningen lidt "tung" ud synes jeg. Kunden skal gøre en masse - det tror jeg ikke de gider :) Hvis det var mor der skulle ringe - ja fint nok, men ikke krævende kunder.. Men det er selvfølgelig ikke sikkert der findes en helt enkel løsning til rimelig pris..
|
Og et i Polen. |