Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Be-Fashionable.com - Håber meget på hjælp!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der vil vil kigge på min side og komme med ris og ros?

www.be-fashionable.com

På forhånd mange tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23

Hej

Jeg vil mene at du burde optimere på alt hvad der hedder navigation, det er lige som om du har valgt de mest forkerte navigationsprincipper af dem alle.

Vis mange flere billeder på forsiden, fjern at det tekst og hav maks 2 -3 liniers ultra sælgende tekst i toppen, og resten skal bare være lækre varer.

Dit logo virker lidt over komprimeret.

Generelt mangler man et overblik som du selvfølgelig har gjort alt for at gemme under knappen Shoppen hmmm, er vi ikke på shoppen når vi er på forsiden eller er det bare mig.

Få lige din designer/udvikler til lige at få stammet op på de grove fejl og så vil jeg da nok anbefale dig at få læst lidt om e-handel generelt, såsom e-pusher eller noget i den stil.

Håber det var noget du kunne bruge

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 16:32

Hej Jennifer,

Jeg er enig med Henning i at der nok skal strammes op.

Du kender nok www.maiablume.dk - de sælger nogle af samme smykker, men de har en bedre opbygning, design og ser ud til at være billigere. Dem er du nødt til at slå på et af felterne hvis du skal have en chance.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 23:45

Hej Jennifer. 

Nu er jeg ikke i din målgruppe, men hvis jeg var, ville jeg efter 5 sekunders scanning af dine handelsbetingelser, finde et andet sted at handle smykker,  bla. fordi det ved fjernsalg ikke er tilladt at nægte kunden retur-ret på nedsatte varer/udsalgsvarer.  

En anden ting med din returpolitik at du gør det unødigt besværligt for kunden at udnytte denne ret. Hvad hvis kunden vælger at benytte retur-retten ved at nægte modtagelse uden at have kontaktet dig først? Du bryder loven om fjernsalg igen ved at kræve at kunden kontakter dig først. Læs mere her.

Net-butikker som ikke overholder købeloven på så basale områder som retur-ret får aldrig mig som kunde, og jeg tror der er mange andre, der har det på samme måde.

Du kan finde inspiration til handelsbetingelser her. ( jeg fatter ikke hvordan PBS kunne godkende dine nuværende ...)

Tilmeldt 24. Apr 08
Skrevet kl. 10:10

tusind tak for alle jeres råd, kom endelig med flere!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:06

jennifer:

Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen minus porto

Nej, hele købsprisen skal refunderes. Det er købet som helhed, som der fortrydes og dette omfatter også evt. porto.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Tilmeldt 24. Apr 08
Skrevet kl. 11:34

det er rettet, tak :)

Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:27

Hej jennifer,

Allerførst ville jeg overveje hvad der skal ske når en ny mulig kunde ankommer til din forretning. Altså, hvilken oplevelse ønsker du at give dine potentielle kunder. Jeg selv bryder mig ikke om at skulle scrolle alt for meget. Og hvis jeg skal scrolle, så skal der være en god grund til det. Info om CVR,E-mail, kreditkortmuligheder er fint nok på forsiden, men når det er det eneste jeg finder i bunden af siden, så er det ikke rigtig 'nok'. Specielt ikke når der er en del tomt uudnyttet plads ovenover. Jeg tror du kan udnytte pladsen bedre.

diverse undersider (produktoversigt etc.), kan det være en anden sag om det er nødvendigt at scrolle, men især på forsiden, er et godt førstehåndsindtryk vigtigt. 

Det er altid et valg hvor meget noget må fylde, men ved at tage udgangspunkt i hvor stor en skærmopløsning brugeren har, kan man få en god idé om hvor meget man kan se på en gang. Jeg har selv en opløsning der hedder 1440 * 900, men det varierer jo meget. Med min opløsning kan jeg, med maximeret browservindue, se hele forsiden, undtagen footeren. Kig evt. på www.fdim.dk/?pageid=91, for at få en idé om hvor mange brugere, der kan se hvor meget.

Der er et par andre her på siden, der efterlyser feedback, som jeg synes du skal kaste et blik på: www.ap-ejendomme.dk og www.dok54.dk

De har startsider som pladsmæssigt er udnyttet så de giver et godt overblik.

• Link til 'Carré Copenhagen' etc. på logoet, og spar teksten ved siden af.
  • Overvej at flytte de 3 'product preview' kasser ned vandret under logoerne. Det er de 3 der er årsagen til at man behøver at scrolle. Alternativt, nøjes med 2, eller formindsk billedstørrelsen i kasserne. Vælg evt. et fast format til alle billederne som dukker op i kasserne, det kan gøre det lettere at styre at tingene altid kommer til at stå samme sted.

Hvorfor skulle man dog begrænse sig til DK, med sin internetshop? Nej, vel. Og slet ikke når det er et .com domænenavn. Så jeg synes det er fint at du har en Union Jack udgave og ikke kun en DK. Men...De to udgaver er ikke koordineret:

• DK-menu har 3 hovedpunkter, GB-menu har 4. De enkelte punkter står forskellige steder (DK: Forside(OBS: linket virker ikke) til venstre, UK: Home til højre). Godt nok insisterer englænderne stadig på at køre i den anden side på vejene, men alligevel... Jeg ville overveje det.
  • DK-menu starter med Velkommen! efterfulgt af logoer/ links, GB-menu starter også med at byde velkommen, men fortsætter så med en skriftlig præsentation, kontaktinfo, og tilmelding til newsletter, som jeg ikke kan se på DK udgaven.

Håber ikke det er alt for krøllet skrevet...

Med venlig hilsen

t-gaard

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)