Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til firma ???

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det...Big Smile

Du skriver navn til EVENT FIRMA ? Også selvom der er andet end event-ting man kan leje? For en havefræser er vel ikke særligt event-agtigt eller?

www.eventrent.dk 

Og så tænker jeg også på at det ville være bedst hvis i fandt et navn der ikke fik det til at lyde som et biludlejningsfirma etc.

Hvis det skal være lidt mindre event-agtigt kunne det være

allrent.dk
rentmekka.dk
rent4event.dk

held og lykke :)

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 18:20

Nu når det er i Danmark jeres firma ligger, og skal have .dk efter jeres hjemmesidenavn. Burde det så ikk også hedde noget Dansk istedet for Rent? 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:01

Hej allesammen

Det er ikke fordi vi ikke har været inde og kigge på jeres ideer til et navn til vores firma, der har bare været en masse som vi har været igang med at finde ud af så det har været småt med tiden.

Vi har været igang med at lave en hjemmeside som knap er færdig endnu og så har vi været igang med at registrere os diverse steder med navnet lejditgrej.dk

Vi takker mange gange for jeres gode ideer, og håber at vi fremover kan hjælpe andre som står i samme situation som vi gjorde.

Mvh.

Hans Ove og Brian

Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:55

hej maler mester. jeg er ved at starte op selv..... tænkte om du ville gemme mig i tankerne om evt sammen arbejde? venlig hilsen jørgen

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)