Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frugt og grønt ud til huse som hjem-is

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig lige på dørsalgsloven - mener ikke det er lovligt med mindre du sælger forsikringer, aviser/blade eller mælkeprodukter

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 16:47

nu er jeg er grønthandler:

idé om, at det skulle være nemt for borgerne i det lokale samfund at få adgang til frisk frugt og grønt. Man skulle simpelthen kunne få alt det sunde bragt lige til døren til konkurrencedygtige markedspriser.

som hjem -is og hold på gade skal jeg ha tilladelse til det ??

Det kan være en tung opgave at slæbe store poser med grøntsager hjem fra supermarkedet og det danske vejrlig viser sig jo heller ikke altid fra sin smukkeste side. Det er ikke sjovt at balancere hjem på cyklen med 15 kilo kartofler på styret. "Jeg tager slæbet, mens du høster frugterne

Hver morgen henter jeg nye forsyninger fra grønttorvet. På den måde får du altid de mest friske varer med den længste holdbarhed.

måske Vel mødt hos frugtbil

Jeg tror du måske allerede kender til hjemmesiden www.banankassen.dk - for det meste af den tekst jeg har citeret virker til at være lånt fra den hjemmeside.

Så jeg ville nok som noget af det første finde på et andet slogan hvis du havde tænkt dig at benytte det Huh?

Ellers en kanonfed ide som jeg faktisk kan huske min familie var meget glade for da jeg var barn. Faktisk tror jeg stadig at der er en eller anden frugtbil der kører rundt i den by jeg voksede op i.

Birgit

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 17:46

Riisager:

Kig lige på dørsalgsloven - mener ikke det er lovligt med mindre du sælger forsikringer, aviser/blade eller mælkeprodukter

Jeg synes det er en god ide, og jeg tror nu ikke han vil komme i konflikt med dørsalgsloven, da han jo ikke bevæger sig ind på den private matrikel, så vidt jeg forstår ideen.

Som jeg forstår handler det om en tro kopi af hjemis, bare med frugt og grønt istedet.

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:14

Jeg tror Hjem-Is har dispensation. For at det skal være lovligt tror jeg at.

1.) Salget skal foregå på privat ejendom

2.) Varerne skal være bestilt i forvejen

Maiken

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)