Hej alle.
Jeg tror virkelig at jeg har rodet mig ud i noget L**T. Har idag haft en roboclean konsulent ude ved mig. Vi takkede nej til støvsugeren men fik et jobtilbud som jeg syntes lød spændende og takkede derfor ja. Har læst herinde at man skal til nr. 2 samtale osv. men sådan virkede det ikke på ham. Jeg var nærmest ansat med det samme. Det kan sådan set være hvad det er for jeg kan jo altid sige op. Da jeg får en gratis støvsuger med alt tilbehør når jeg bliver ansat, skal jeg lave et lån som jeg faktisk ikk skal betale noget på, han sagde at det kun var for at hvis jeg ombestemmer mig ang. jobbet så vil de være sikre på at de får støvsugeren igen, pga. de penge de nemt kan miste. Derfor skal den finansiering oprettes. Problemet er bare. at jeg, så dum som jeg er, udfyldte og skrev under på lånansøgningen, uden at have fået nogen kontrakt osv. og nu sidder jeg med hjertet i halsen og er bange for at jeg kommer til at afbetale en støvsuger jag faktisk ikke har købt. PLZ. hjælp. er skide bange. Hvad skal jeg gøre hvis det jeg frygter er tilfældet??????
vh
Cisko |
Du lyder til at være fanget, forsøg om du kan rive papiret igennem hurtigst muligt