Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ROBOCLEAN

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg tror virkelig at jeg har rodet mig ud i noget L**T. Har idag haft en roboclean konsulent ude ved mig. Vi takkede nej til støvsugeren men fik et jobtilbud som jeg syntes lød spændende og takkede derfor ja. Har læst herinde at man skal til nr. 2 samtale osv. men sådan virkede det ikke på ham. Jeg var nærmest ansat med det samme. Det kan sådan set være hvad det er for jeg kan jo altid sige op.

Da jeg får en gratis støvsuger med alt tilbehør når jeg bliver ansat, skal jeg lave et lån som jeg faktisk ikk skal betale noget på, han sagde at det kun var for at hvis jeg ombestemmer mig ang. jobbet så vil de være sikre på at de får støvsugeren igen, pga. de penge de nemt kan miste. Derfor skal den finansiering oprettes.

Problemet er bare. at jeg, så dum som jeg er, udfyldte og skrev under på lånansøgningen, uden at have fået nogen kontrakt osv. og nu sidder jeg med hjertet i halsen og er bange for at jeg kommer til at afbetale en støvsuger jag faktisk ikke har købt.

PLZ. hjælp. er skide bange.  Hvad skal jeg gøre hvis det jeg frygter er tilfældet??????

vh

Cisko

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 20:50

Du lyder til at være fanget, forsøg om du kan rive papiret igennem hurtigst muligt 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:06

Hej Cisko

Jeg er bange for, at du kommer til at betragte dit støvsugerkøb som en lærestreg.
Jeg har hørt om et meget ufint trick, som handler om at købe noget på afbetaling og lade være med at betale afdrag. Efter sigende skulle kreditors eneste mulighed til slut være at hente det købte. Jeg hørte om én der skiftede stereoanlæg ca. hver 3. måned i en tid på den måde - men om der kommer konsekvenser i form af RKI registring og diverse gebyrer, ved jeg ikke, og jeg er ret sikker på, at metoden på ingen måde er anbefalelsesværdig.

I første omgang skal du tage kontakt til dem og fortælle, at du har fortrudt. Det skal du gøre skriftligt og gerne i et anbefalet brev.

Måske skulle ud aliere dig med et medie som "Kontant" eller lign.

mvh Hans

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 21:31

Hej cisko

Tror lige du skal klappe hesten, for så mener at de fleste kontrakter der kommer igennem roboclean, faktisk er skrevet udfra udenlandske regler, ergo kan du godt være så heldig at den kontrakt ikke er gyldig.

en anden ting hvis du ikke har udført lånet i firma regi har du til enhver tid fortrydelsesret.

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:42

Hejsa

Ring til Michael han er ehrvervsvejleder ( kbh kommune) og advokat samt et godt menneske.

Han har hjulpet mig når jeg har stået med "håret i postkassen"

HUSK lad være med at betale / skrive under på noget....Hvis han ringer ..lad være med at tage telefonen !

Din nye ven hedder: MICHAEL KNOP, Advokat (H), Hovedvagtsgade 6, Kbh, www.advokatknop.dk

Han er flink til at give gratis råd og vejledning, til et vis punkt.

Ring også til din bankrådgiver og forklar situationen. Få din bankrådgiver til at afvise betalingen af støvsugeren.

Hils fra Jesper Enemark

Ring til ham nu.

Mvh Jesper 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:54

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:53

Hej Cicsko - er der en "lykkelig" afslutning på din historie - ellers hvordan? 

Tilmeldt 10. Apr 08
Skrevet kl. 09:07

Hejsa.

Ja det er der heldigvis. Jeg kontaktede kredit foreningen som ´han havde tænkt sig at skrive mig ind i, og bad dem om at sætte mig på liste så det ikke var muligt at låne penge på mine vegne. skrev også en mail til roboclean om at jeg ikke var interesseret alligevel og det var det. har ikke hørt mere siden:-) 

Tilmeldt 28. Apr 09
Skrevet kl. 09:44

Hej Cisko

Jeg er journalist i Danmarks Radio og arbejder netop i øjeblikket med firmaer, der benytter sig af sådanne metoder - jeg har også kig på Roboclean.

Jeg vil meget gerne høre lidt mere om, hvad du har oplevet. Vil du skrive til mig på: knz@dr.dk?

Mvh. Katrine Nielsen

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 18:34

Hej Cisko!

prøv at søg på roboclaen her på sitet, der faktisk mange gode for og imod

Men vil da forslå dig at tage en snak med en advokat.

Du har fået noget på falske forudsætninger, vil jeg mene

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)