... BASTA karakteriserer jeres salgsmetoder i Pro-Aqua som tvivlsomme og afslørede samtidig at jeres konkurrencer reelt ik ke blev afviklet og præmierne udeblev. |
Skal lige siges at jeg ikke længere er i pro-aqua
... BASTA karakteriserer jeres salgsmetoder i Pro-Aqua som tvivlsomme og afslørede samtidig at jeres konkurrencer reelt ik ke blev afviklet og præmierne udeblev. |
Skal lige siges at jeg ikke længere er i pro-aqua |
Okay. Hvem er det så, du omtaler som værende reele nok? Jeg antog jo at det var Pro-Aqua pga. linket i din signatur. |
Hej Hans Som skrevet tidligere, så kan du selv vælge hvordan din tilknytning til Roboclean skal være, ansat eller samarbejdspartner. Og ja, du har ret når du siger at man snilt kan sælge noget du ikke selv ejer og anvender, mener dog at det i dette tilfælde kan gavne den enkelte sælger at bruge maskinen selv, men dette er min mening.
Du har ret, folk skal ikke *øv*rendes, og håber da heller ikke at det er tilfældet. er som sagt ny, og pt. er min erfaring at alle de børnesygdomme der har været i Roboclean, nu er lagt bag os, de brodne kar er frasorteret, og fokus nu er på at skabe en sund forretning.
Også her har du ret, man må dog ikke sælge konkurrende mærker, det er dog at foretrække at du har fokus samlet og ikke gaber over for meget på en gang.
Alle der arbejder for Roboclean som selvstændige, har en indkøbspris, og en vejledende udsalgspris som vi anbefaler at man følger. sidder du med en lille forhandler i maven, og du kan lukke et salg ved at give ham/hende et godt tilbud, så står det dig frit for, du tjener bare det mindre på maskinen. Vedr. markedsføring, så må jeg vende tilbage med et svar, da jeg ikke vil sige/skrive noget forkert, men up front, vil jeg tro at der er nogle retningslinier for hvordan du skal gøre det, men vender som sagt tilbage. mvh Tony
|