Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ROBOCLEAN

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

EagleGolfShop:
heldigvis er der nogen af os der er reele nok

... BASTA karakteriserer jeres salgsmetoder i Pro-Aqua som tvivlsomme og afslørede samtidig at jeres konkurrencer reelt ik ke blev afviklet og præmierne udeblev.

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 23:00

Skal lige siges at jeg ikke længere er i pro-aqua

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15

EagleGolfShop:

Skal lige siges at jeg ikke længere er i pro-aqua

Okay. Hvem er det så, du omtaler som værende reele nok? Jeg antog jo at det var Pro-Aqua pga. linket i din signatur.

Fra Kokkedal
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:33

Hej Hans

Som skrevet tidligere, så kan du selv vælge hvordan din tilknytning til Roboclean skal være, ansat eller samarbejdspartner.

Og ja, du har ret når du siger at man snilt kan sælge noget du ikke selv ejer og anvender, mener dog at det i dette tilfælde kan gavne den enkelte sælger at bruge maskinen selv, men dette er min mening.

Hans Stokholm Kjer:
Jeg er bedøvende ligeglad om det er en støvsuger eller en sneplov - folk skal ikke *øv*endes.

Du har ret, folk skal ikke *øv*rendes, og håber da heller ikke at det er tilfældet. er som sagt ny, og pt. er min erfaring at alle de børnesygdomme der har været i Roboclean, nu er lagt bag os, de brodne kar er frasorteret, og fokus nu er på at skabe en sund forretning.

Hans Stokholm Kjer:
Når nu du er tilknyttet som selvstændig, så må man jo gå ud fra, at det står dig frit for også at fremvise andre støvsugere, håndmixere, energidrikke, sneplove osv

Også her har du ret, man må dog ikke sælge konkurrende mærker, det er dog at foretrække at du har fokus samlet og ikke gaber over for meget på en gang.

Hans Stokholm Kjer:
Du fastsætter selvfølgelig også selv prisen og markedsføringsmetoderne

Alle der arbejder for Roboclean som selvstændige, har en indkøbspris, og en vejledende udsalgspris som vi anbefaler at man følger. sidder du med en lille forhandler i maven, og du kan lukke et salg ved at give ham/hende et godt tilbud, så står det dig frit for, du tjener bare det mindre på maskinen.

Vedr. markedsføring, så må jeg vende tilbage med et svar, da jeg ikke vil sige/skrive noget forkert, men up front, vil jeg tro at der er nogle retningslinier for hvordan du skal gøre det, men vender som sagt tilbage.

mvh

Tony

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)