Dbh Martin |
Flere spg: Oprett. af selskab, PBS etc.
Sikke da en livlig debat, til trods for den tid der er gået Men jeg er nu ganske enig i at dankortet hører til en dansk netvirksomhed. F.eks. bliver jeg af en eller anden mystisk årsag altid skræmt væk af ''PayPal'' symbolet. Løsningen er sikkert sikker nok etc., så nogen umiddelbar forklaring har jeg ikke. Det virker bare ikke ''seriøst'' nok på mig. Men nu kan dankortet jo ikke løse mit største problem alene, blandt andet på grund af det faktum, at det skal bruges som middel til, at sætte penge ind på en virtuel konto, og i den forbindelse er jeg meget interesseret i at vide, om nogen kender reglerne på det område? |
World pay/Bibit (ejersammenfald) er et godt og relativt billigt alternativ til dem der ikke vil bøvle med PBS... |
www.onapp.com
Kun 13%... Du må da være ved at lukke pga. velstand hvis du vil afvise 13 % af alle dine kunder Dbh Martin |
|
ja da :) hvis man er en stor og stærk virksomhed med ressourcer (både tid og $) til at bøvle med PBS skal man naturligvis go for it - men har man ikke de 10-50-100tkr som de kan finde på at kræve i depositum, og er man ikke klar til at gå i ringen med PBS med deres finurlige krav, så kan man altså klare sig med f.eks. worldpay eller ligefrem 2checkout eller lign. Iøvrigt tror jeg ikke at man ville miste alle 13% ... men ja, mistede vi bare een af de procenter ville det være for meget. Min pointe var at dankortet ikke er et MUST for en opstartsvirksomhed - men en opvejning, og ja, det er naturligvis optimalt at tage imod alle betalingsløsninger verden, men en forretning kan nemt køre uden dankort og man må prioritere hvor man helst vil bruge sit krudt... :) d. |
www.onapp.com