|
En god rss-reader
|
Nej - det kommer an på selve feedet, om det er sat op til kun at hive overskrift ned, eller hele indholdet med tekst billeder osv. |
Nej - det kommer an på selve feedet, om det er sat op til kun at hive overskrift ned, eller hele indholdet med tekst billeder osv. Ikke des do mindre ser mit sådan ud... |
Er det så ikke fordi Outlook, i indholdsruden, aktiverer det link til tråden, som ligger i det feed der hentes?
Mvh
Claus Holm
Dato: 3/23/2006 5:05:35 PM Forfatter: Thomas Nielsen
Nej - det kommer an på selve feedet, om det er sat op til kun at hive overskrift ned, eller hele indholdet med tekst billeder osv. Ikke des do mindre ser mit sådan ud...
|
IntraVNews kan sættes til at hente det der peges på, hvis der ikke i selve feedet er specificeret en anden reference. Så, jo. Det er sådan set det der sker, men det er ikke Outlook der gør det. Det ér readeren. På nogle feeds har jeg valgt det fra, fordi de er for langsomme og ikke bidrager synderligt til informationen. Dér får jeg bare linket og den medsendte ledetekst. |
Her kan du få et lille overblik: http://www.rss-specifications.com/rss-readers.htm |