Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg finde dig en leverandør? Leverandør Service tilbydes - God forretnings idé?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jørgensen:
Du skulle vel ikke kunne skaffe mig nogle mærkevareure?

Jesper, jeg har sendt dig en PM.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:20

Hej Misel

Jeg har sendt dig en PM.

Mvh.

Michael

Fokus

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:37

Misel,

Er du stadig aktiv indenfor dette område? Check sidste link i min signatur og lad mig høre fra dig, hvis det har interesse at skaffe mig flere leverandører til mit upcoming koncept. Jeg har med garanti også noget af interesse for dig (mærkevare ure), så det bliver en win-win Smile

Venlig hilsen
Ole

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:01

Hvis jeg var dig, ville jeg gøre det den anden vej rundt - Finde nogle fabrikker og lave aftaler med dem, om at for hver ny kunde du skaffer dem, får du et beløb eller en procentdel af ordrene.

Det er meget brugt i tyskland, at fabrikkerne har en "vertreter", som  sælger deres produkter. De skal så ikke selv betale fast løn til en sælger og slipper for besværet med at finde kunder, i stedet kan de koncentrere sig om det de er bedst til, nemlig at producerer. Vertreteren får så fx 2-5 % af fabrikken for hver ordre deres kunder lægger og kunden har samme pris på varen, uanset om de bestiller gennem vertreteren eller hos fabrikken, og kan derfor lige så godt bestille gennem vertreteren.

Personligt ville jeg ikke betale for at nogen fandt en leverandør til mig, kun hvis det var en speciel leverandør jeg ikke selv kunne have fundet - fx hvis de kun talte kinesisk, så ville jeg gerne betale en for at forhandle for os, da jeg ikke selv kan tale det. Men selve det bare at finde navnet og adessen på en leverandør, nej, det ville jeg ikke betale for. der skulle høre en eller anden service med.

Som firma ville jeg godt betale for at få en ny kunde, fx hvis vi lavede en aftale om, at du fik fx 5 % af de ordrer den kunde lagde det første år eller lign. For så var det pga. dig kunden kom og sikkert en jeg ikke selv kunne have hapset, da det var dig kunden havde tillid til.. hvis du forstår, hvad jeg mener?

Det ville også være lidt svært for dig at kontrollere, om dine kunder rent faktisk bestiller noget ved pågældende leverandør eller om de bare får tilsendt information. Og hvis du fx skulle finde leverandører til børnetøjsbutik, skulle du vel også tjekke først, hvordan den pågældende leverandør var, om din kunde overhovedet kunne blive kunde der (ville de have flere webshops med deres sortiment), hvilket ville kræve at du fik en masse oplysninger, hvordan deres leverings-/betalingsbetingelser var osv. For hvis det bare var et navn og adresse, har det ikke så meget værdi, før man ved, om det er et navn, man kan bruge til noget.

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:07

Til Kenneth Boysen

Kom tilfældigt forbi og så bliver jeg da nød til at svarer. Vi er et mindre firma og leverandør af 

innovative lykønskningskort, spændende gaver,tasker, papir og skriveartikler til børn og letvægts hængekøjer i faldskærmsstof.

Vores produkter er helt specielle, tag bare et kig: www.gooseoffice.dk  Det kunne jo være lige vores produkter du står og mangler.

De venligste hilsner

Diana

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:16

Mange tak :)

Men det er nu brand og redningsudstyr jeg sælger. Tror desværre ikke dine produkter rammer min målgruppe så forfærdeligt godt:)

Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:46

Hej Misel,

Jeg körer en svensk firma der vi gör ophandlinger for vores medlemmer i forskellige branscher. Vi har t ex kört ökonomi, trykkeri, telefoni, inkasso, profil m.fl. Vi arbejder på den måde at vi tilbyder virksomheder at deltage gennem at give deres bedst mulige priser mod den medlemsbas vi kan tilbyde. Siden köre vi dem i vores system for at plukke den billigste. I vores nye motor kommer medlemmer selv at kunde lägge ind forspörgelser om ophandling: t ex jeg vil tegne en selskabsforsikring. Efter det går vi ud og giver forsikringsselskabene mulighed at indkomme med information.

Derudover kan jeg ju pushe lidt for at vi kan tilbyde hjälp med etableringer i Sverige, selskabsmässigt og forretningsmässigt.

Mer information findes på www.pihlco.com

Fra Internettet
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 02:02

Hej Jean-Michel,

jeg synes det er en strålende ide, både for mindre og større butikker, som ikke har tid til at booste deres udvalg grundet daglige gøremål. Udover det kunne det jo være fantastisk fremadrettet at vi hos Jomito.com også kunne bruge et firma som dit. Vi kommer til (om 5 dage nu) at sælge  alt, for alle, gennem brugernes egne indtastninger - men kommer selvfølgelig også til at have erhvervsannoncører som sidder med prblemet fra første linie.

Disse kunne vi snildt tilbyde din service som et ekstra plus ved at være hos Jomito.com.

Held og lykke og som sagt synes jeg faktisk bare du skal komme i gang. Sats og vind. Ideas That Spreads, WINS!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 06:45

Hej igen

Så er jeg kommet nærmere et koncept på den leverandør service jeg har tænkt mig at tilbyde.

Vil meget gerne høre hvad i synes om det.

Jeg ønsker at lave et betalt site som man kan købe 1, 3, 6 og 12 måneders abonnement til.

Sitet skal tilbyde:

1. Danmarks største leverandør katalog af danske og udenlandske leverandører.
    Kataloget vil hver dag/uge blive udviddet med nye leverandører som vi tilføjer. Vi opsøger simpelthen leverandørerne, tager en snak med dem og tilmelder dem kataloget.
  2. Et hav af artikler om bla. at starte egen virksomhed, finde de rigtige leverandører, finde nicheprodukter, marketing, at sælge på ebay. import, moms, skat, love og meget mere.
  3. Betalt markedsanalyse.
    Vi analyserer markedet for dig, for det produkt/er du ønsker at begynde og sælge. Er der et marked for det? Hvor stort er behovet. Hvordan er konkurrencen på området. m.m.
  4. Den egentlige oprindelige betalte leverandør service.
    Hvis du står og mangler en leverandør til noget bestemt, men ikke kan finde leverandører til produktet, finder vi leverndørerne til dig. Ud fra nogle specifikke indkredsende spørgsmål, så vi ved præcist hvad vi skal finde til dig, finder vi leverandørerne til dig. Du vælger hvor mange vi max skal finde, og vi inddeler dem i A, B og C leverandører afhængig af deres kvalitet, udbud, troværdighed med mere. Du betaler en fast pris for hver A, B eller C leverandør vi finder.
  5. Bonus.
    Medlemmer af leverandør kataloget, vil få specielle bonusser i form af rabattilbud fra forskellige virksomheder vi går i samarbejde med. Det kan være design af websider, markedføring, hjælp til skrivning af salgsbreve, mødebooking m.m. Sitet vil desuden tilbyde et hav af links til resourcer på nettet, med bla. internationale leverandør kataloger.

Sikring af kvalitet:

Vi vil kun bruge leverandører som i forvejen er tjekket for at være registrerede virksomheder og som er "rigtige" leverandører. D.v.s leverandører som er autoriserede leverandører og ikke mellemhandlere eller lign.

Mit spørgsmål er nu:

Hvad synes du?

Virker det som et fornuftigt og rentabelt projekt?

Samarbejdspartnere

Samtidig vil jeg så gerne benytte lejligheden til at finde en samarbejdspartner eller to.
Enten kan du lave denne side rent teknisk (programmørisk og med design), eller også har du investeringslysten til at hyre en som kan. Måske mener du at du har noget helt tredje at tilbyde som vi får brug for.
Desuden skal der bruges midler til markedsføring og freelancere som skal hjælpe med at lægge leverandører op i kataloget og lave oversættelser fra engelsk til dansk.

På forhånd tak

Jean-Michel

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 17:54
Jeg tror det er svært og lave penge på sådan service ud over hvad du kan tjene på Banner reklamer. Det er jo det som krak har levet på i mange år. Jeg har selv prøvet på noget af det som du har af ider på butikpriser.dk men jeg fik ikke mange som ville oprette sig selv da det var gratis. Dette var et købe produkt som jeg fandt på nettet. Og er ved at lukke det ned. Men er ved at lave et nyt site på http://b2b.fushi.dk. Hvor man kan oprette sin virksomhed, Oprette Varemærker både som forhandler, Producent m.m. Der du over kan man også oprette tilbud på produkter. som man både søger, tilbyder. Denne service vil være gratis. Håber at det hjælper dig.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)