Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjening kræver investering

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du ved at starte din egen forretning op? Går det lidt sløvt, eller vil du bare gerne ha', at det i hvert fald snart går lidt hurtigere? Så har du her chancen for at samarbejde med en freelance tekstforfatter / reklamemand, der kan give dit produkt / din serviceydelse en meget stærk profil. Jeg har næsten 10 års erfaring fra reklamebranchen, men hvis du skulle have et reklamebureau til at lave det, jeg tilbyder dig, ville det koste dig så meget, at du sikkert allerede ville kaste håndklædet ind i ringen. Som freelancer kan jeg tilbyde dig en høj kvalitet til en fornuftigere penge. Husk: indtjening kræver investering, så måske skulle du overveje at investere i en tekstforfatter? Et stærkt salgsbrev henvendt til potentielle kunder kan gøre underværker. Kunderne kommer ikke af sig selv.

Besøg min hjemmeside og se mit arbejde:   www.tt-tekstforfatter.dk

Mvh

Thomas Thomsen, tekstforfatter, Århusgade 14, 3. tv., 2100 København Ø, mobil: 3025 5151, mail: tt@tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)