Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et lille hurtigt spørgsmål om søgemaskine optimering, "læs mere"

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Riisager:

Så ville jeg sætte "Nofollow" på - og kalde linket det jeg syns bedst om

Hej Riisager

God pointe og helt enig i at det også er en brugbar teknik til at fortælle søgemaskinerne hvilket link de skal "bruge", såfremt der er flere links på samme side som peger på den samme URL.

P.S: Jeg kan dog ikke lide den dregning som rel="nofollow" attributten har fået, da den ikke længere kun har et teknisk formål, men også har fået et "jeg kan faktisk ikke lide den jeg linker til" image. Det er ikke så stort et problem på interne links, men det er det på eksterne links. Så jeg bruger altid JavaScript fremfor rel="nofollow" attributten, hvis jeg skal have "neutraliseret" et link af SEO mæssige årsager! 

/Grosen Friis 

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:29

Tak for de mange gode svar.

Lige nu er det endt sådanne: www.expressionengine.dk, men da siden kun er ved at blive udviklet vil der nok ske ændringer :D

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 11:43

Niklas Stephenson:

Lige nu er det endt sådanne: www.expressionengine.dk, men da siden kun er ved at blive udviklet vil der nok ske ændringer :D

Hej Niklas 

Websitet ser da allerede ret godt ud, held og lykke med projektet!

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:23

[quote user="Grosen Friis [Op.dk]"]

Niklas Stephenson:

Hej Niklas 

/Grosen Friis

[/quote] 

Mange tak! 

Håber også på at siden bliver super god :D Der mangler stadig en hel del, men vi ville bare have nyhedssektionen op og køre nu :D

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:24

[quote user="Grosen Friis [Op.dk]"]

Niklas Stephenson:

Hej Niklas 

/Grosen Friis

[/quote] 

Mange tak! Siden er blevet lanceret før hele siden er færdig fordi vi ønsker at komme ud med nogle nyheder hurtigst muligt, så er det også lettere at få flere skribenter osv, ligenu er vi tre. Ser også frem til at blive færdig med hele siden, skal nok blive fedt:D

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)