Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket SEO-firma vil I anbefale i 2026?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 26
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilket SEO-firma vil I anbefale i 2026?

Jeg driver en webshop og overvejer at få professionel hjælp til SEO. Derfor vil jeg gerne høre jeres erfaringer:

Hvilket SEO-bureau har I haft gode resultater med?
Hvad har de hjulpet med?
Har I set en reel stigning i organisk trafik og salg?
Er der firmaer, man bør undgå?

Alle erfaringer modtages med stor tak.
Tilmeldt 27. Oct 24
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:58

Jeg vil mene det afhænger af hvad det er du har brug for SEO for. Så du bør nok åbne op for informationer hvis du ønsker et seriøst bud når du stille spørgsmålet i et forum.

Du vil opleve masser af tilbud men om de lige er skarpe på det du søger det bliver opgaven. 

www.scanboat.com - bådmarked. Hvis din båd findes, så findes den med stor sikkerhed på scanboat.com

Fra Herning
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:52

Hej Stine, 

Vi har stor erfaring med SEO - Vi kører ingen binding, og har skabt hurtige og effektive resultater for vores kunder. 

www.growgineer.com - Smid endelig en besked, så kan vi tage en snak :-) 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12320
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:43

Min søn driver Synbar
Der hjælper han virksomheder med at blive fundet på ChatGPT, Google AI osv.

De bedste hilsner

Martin

Fra Toronto, Canada
Tilmeldt 10. Dec 25
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 07:40

Hej,

Hvis jeg havde en webshop, ville jeg fokusere mindre på, hvem der lover de højeste placeringer, og mere på hvem der kan vise en klar og gennemsigtig SEO-proces.

De bureauer og konsulenter, som typisk skaber de bedste langsigtede resultater, arbejder med:

• Teknisk SEO (sitestruktur, hastighed, indeksering og Core Web Vitals)
• Optimering af kategori- og produktsider
• Content-strategi baseret på søgeintention
• SEO med fokus på konverteringer – ikke kun trafik
• Gennemsigtig rapportering med fokus på forretningsresultater

Mange webshop-ejere fokuserer på placeringer i Google, men det vigtigste er i sidste ende, om SEO skaber kvalificerede besøgende, som bliver til kunder og salg.

Inden jeg valgte en SEO-partner, ville jeg bede om konkrete eksempler på, hvordan de har forbedret både organisk trafik og omsætning – ikke kun søgeordsplaceringer.

Hos Nitwebs arbejder vi med SEO, teknisk optimering, webshops og vækststrategier med fokus på konverteringer. Min erfaring er, at de bedste resultater opnås, når SEO kombineres med en stærk brugeroplevelse og en forretningsorienteret tilgang.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du ønsker en ekstra vurdering af din nuværende SEO-strategi, inden du vælger et bureau.

Venlig hilsen

Nitin
CEO | Nitwebs

Fra København
Tilmeldt 2. Jun 26
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:07
Hej Stine

Jeg vil træde meget varsomt med "professionel hjælp til SEO" i disse tider. Udbudet er eksploderet af bureauer der har hentet et par "skills" til Claude (AI), og som nu mener de kan lave komplette SEO audits på få minutter.
1) Det er som regel nemt at tyde de hurtige AI typer fra de "profesionelle", men
...Problemet er at
2) de profesionelle også er begyndt at bruge dette, og mister overblikket over hvad der rent faktisk virker.
3) de profesionelle der ikke er med på AI vognen er allerede for langt bagud. Det tager tid at forstå brugen af AI og du betaler simpelthen for meget for deres manuelle timer nu.

Jeg snakker af erfarring og arbejder selv med det til dagligt (ligger nr. 1 på en række af de mest konkurrencepræget Keywords, og har siden Opus 4.5 brugt AI til at optimere for SEO. Det er ikke så nemt som folk tror, og mange er først kommet med på AI vognen de sidste få måneder.

Der sker så meget på SERP'en i disse tider og vi er midt i en såkaldt Core update lige nu, der igen ændrer på SEO strategier.

Mine 5 cent lige nu:
-> At smide >5.000 kr. efter en seo optimering = AI Spam risiko
-> At smide mere end 10.000 kr. efter en seo optimering = penge ud af vinduet.

Der er en guldgruppe af folk der har været med på vognen fra start og med AI nu ser en mulighed for at gå selvstændigt. Det er disse man skal finde, der har +5 års erfarring med SEO, og har bygget deres egne værktøjer for at kunne levere deres +5 års ekspertise på rekord tid ved brug af AI = du bør ikke skulle betale meget mere end de 5.000 kr., og de bør kunne tilbude noget kontinuerligt audit billigt, pga deres AI process.

Jeg kan række ud i mit netværk af SEO eksperter hvis det skulle have interesse.
kim.like(at)aienterprise.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)