|
Hej Jeg søger en som kan hjælpe mig at lave en App. Som betaling vil jeg selvfølgelig tilbyde procenter i virksomheden. App er en forholdsvis overskuelig opbygning. Jeg vil selvfølgelig informere mere om det ved kontakt. Vh Henrik Ulrich |
Hej Henrik,
Tak for dit opslag på Amino.
Mit team og jeg arbejder med udvikling af apps og hjemmesider for små virksomheder i Danmark. Vi kan tage hele processen fra idé og design til færdig udvikling og lancering, så du ikke skal koordinere med flere leverandører.
Vi arbejder på fast betaling, ikke på procent i virksomheden. Når vi har talt omfang og funktioner, sender vi et fast tilbud så du ved præcis hvad det koster fra start.
Hvis det lyder relevant, så skriv til mig her. Så tager vi en kort snak om dine behov og vurderer hvordan vi bedst kan løse opgaven for dig.
Vh,
Maria Jacobsen
P.S.
Vi hjælper danske coaches og selvstændige med at få deres Instagram til at sælge - uden at poste 5x om dagen.
Typisk problem vi løser:
Deres profil ligner en hobby. Bio’en sælger ikke. Linket dræber salget.
✅ Det vi gør: 5-dages optimering af bio + link + 7 story-CTA’er der giver DM-leads.
✅ Resultat: Kunder går fra 0 til 3-5 kvalificerede DM’s om ugen. Fast pris, ingen binding.
Bor i udlandet, men arbejder 100% i dansk tidszone 9-17. Alle kunder får svar inden for 2 timer.
Søger lige nu: 3 danske cases vi kan lave til skarp intropris mod testimonial.
Skyd mig en DM hvis din Instagram føles som en brochure og ikke en salgsmaskine 👇🏻
Tager gerne et gratis 15-min consultation på WhatsApp, hvis du er i tvivl om det giver mening for dig.
Bliv gratis medlem