Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dansk udvikler / teknisk partner til reward-platform (850 brugere)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg driver firmaet Fiegenpay (CVR) og arbejder på en online reward-platform.

Platformen har været under udvikling i omkring et år og er allerede oppe at køre i en første version. Den nuværende version er baseret på et reward/offerwall system, som jeg tidligere har købt og brugt som fundament.

Indtil videre har platformen fået omkring 850 registrerede brugere, og vi arbejder aktivt med at udvikle systemet videre og finde bedre måder at gøre brugerne mere aktive på.

Visionen er ikke kun at drive et traditionelt reward-site, men over tid at udvikle Fiegenpay til en større platform med flere funktioner, blandt andet inden for:

• rewards og offerwalls
• online indtjening
• bruger-wallet system
• på længere sigt også betalingsfunktioner og andre services

Jeg har brugt det sidste år på at arbejde med platformen, analysere reward-systemer og tænke modeller for hvordan man kan bygge en mere stabil og fair platform.

Jeg søger derfor en dansk udvikler eller teknisk partner, som kunne være interesseret i at være med til at videreudvikle projektet.

Det er ikke tænkt som en kort freelancer-opgave, men som et langsigtet samarbejde, hvor målet er at bygge og udvikle platformen over tid.

Hvis det lyder interessant, må du meget gerne skrive – så kan vi tage en snak om projektet og mulighederne.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)