Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af webshop – CRO, UX og købsflow (ønsker ærlig kritik)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg driver en niche-webshop inden for isoleringsløsninger.

Vores kundeportefølje er ca 40% mindre tømrervirksomheder - 10% murervirksomheder - 40% Privat - 5-10% projekterende arkitekter/ingeniører. 

Jeg får trafik og salg, men konverteringsraten er lavere end jeg mener den burde være – især ift. hvor købsparat målgruppen egentlig er.

Jeg vil derfor gerne have kritisk feedback på:
– Overblik og struktur
– Købsflow og friktion
– Troværdighed og tryghed

Jeg er ikke ude efter ros – jeg vil gerne høre, hvad der konkret forvirrer eller bremser købsflowet.

Webshop: isoteamnordic

På forhånd tak – også for de hårde input.

Fra Toronto, Canada
Tilmeldt 10. Dec 25
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 06:17

Hej,

Ud fra det, du beskriver, lyder det mindre som et trafikproblem og mere som en udfordring med konvertering og købsflow.

Jeg arbejder med CRO- og UX-gennemgange af webshops og hjælper med at identificere præcis, hvad der skaber friktion, forvirring eller manglende tillid i købsprocessen, især for webshops med både B2B- og B2C-målgrupper.

Jeg giver gerne struktureret og ærlig feedback, hvis du er åben for det.

Tak

Tilmeldt 31. Jan 26
Indlæg ialt: 3
Fra  ExtraFokus Skrevet kl. 16:20
Til at starte med vil jeg sige du har et banner billede der ikke virker på din homepage.
Du har desuden 3 knapper (som ikke virker?) med valg muligheder lige under din header tekst
-Tynd refleksiv isolering
-Papiruld til indblæsning
-Udlejning af isoleringsmaskine
Problemet er at de alle 3 er tilvalgte og man kan ikke vælge noget til/fra på dem?. Virker underligt.
Du har lige nedenunder en trustpilot sektion, som er ok, men jeg syntes du burde rykke den ned til din "Vores kunder siger det bedre end os" sektion, da det vil hænge bedre sammen, med linket du allerede har der, som peger hen på trustpilot.
For neden på siden er der der 3 artikel guides, men det første billede (aluthermo) til venstre virker (heller) ikke.
På denne side er der nogle fotos i en slider, men de dukker ikke op når du klikker på dem.

Ud over dette er der ikke rigtig nogle negativer..
Men.. Personligt vill jeg nok vælge at lave en side med menneskerne bag siden. Et par billeder hvor i arbejder, og hvem i er.
Muligvis også et link til jeres firma FB da det giver noget tryghed og social proof rent psykologisk.

Jeg har tidligere designet langt over 1000 sites (i mit tidligere liv som web designer) inden jeg blev journalist, så jeg håber du kan bruge mit råd til noget fornuftigt ;-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)