Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma til salg – søger en ny ejer, der vil tage det videre

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 25
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har valgt at sælge mit firma, da jeg fremover vil fokusere mere på min familie og samtidig har fået ansættelse i et større firma.
Derfor søger jeg en ny ejer til at føre virksomheden videre – en virksomhed jeg har bygget op med stolthed siden 2022.

B*** B** er et ApS-selskab**, og jeg har gennem årene opbygget en god og loyal kundekreds. Jeg er kendt for at levere kvalitetsarbejde, og det betyder meget for mig, at den nye ejer også har samme tilgang.

Du får en grundig introduktion til den daglige drift, så overtagelsen bliver tryg og glidende.
Der følger også en del arbejdstøj og udstyr med, da firmaet tidligere har haft flere større sager.

Pris: 70.000 kr.

Skriv din e-mail så kontakter jeg dig,, hvis du kunne se dig selv overtage og føre virksomheden videre. Jeg svarer gerne på spørgsmål og tager en uforpligtende snak.
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 592
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 11:06

hejsa

du må gerne sende mere info til mig da jeg leder efter en mindre virksomhed

skriv til thomas@nem-ren.dk

thomas

Tilmeldt 19. Nov 25
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:46
Hej

Nå sjovt jeg har lige søgt på værdiansættelse af virksomhed. Jeg har prøvet valjue.dk (meget sjov værktøj/dashbord) - hvordan er du kommet frem til din pris hvis jeg må spørge?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46733
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:58

BLWBYG:
Jeg har valgt at sælge mit firma, da jeg fremover vil fokusere mere på min familie og samtidig har fået ansættelse i et større firma.
Derfor søger jeg en ny ejer til at føre virksomheden videre – en virksomhed jeg har bygget op med stolthed siden 2022.

B*** B** er et ApS-selskab**, og jeg har gennem årene opbygget en god og loyal kundekreds. Jeg er kendt for at levere kvalitetsarbejde, og det betyder meget for mig, at den nye ejer også har samme tilgang.

Du får en grundig introduktion til den daglige drift, så overtagelsen bliver tryg og glidende.
Der følger også en del arbejdstøj og udstyr med, da firmaet tidligere har haft flere større sager.

Pris: 70.000 kr.

Skriv din e-mail så kontakter jeg dig,, hvis du kunne se dig selv overtage og føre virksomheden videre. Jeg svarer gerne på spørgsmål og tager en uforpligtende snak.

navnet siger byg - så er det en byggevirksomhed og hvad er specialer - mure - træ - kloak osv eller hvad-  det vil gøre det lettere - og så nok klar med regnskaber - omsætning - forpligtelser over for 3. part osv - til de som spørger ind

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)