Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Influencers søges - hvor finder jeg dem?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger pt. efter influencers, som vil være interesseret i et langvarigt samarbejde.

Pt. søger jeg influencers, som vil hjælpe mig med at markedsføre mit fritidsprojekt ukraineboost.com/dk, hvor der sælges forskellige produkter hvor overskuddet går til at støtte Ukraine. Jeg har også et par andre projekter, som kan have interesse.

Jeg forestiller mig først og fremmest samarbejder med nano- eller mikro-influencers, men jeg er åben over for ideer og forslag.

Hvis du kender til sites, grupper eller sociale medier, eller du har erfaringer med at finde influencers så hører jeg meget gerne fra dig og jeg vil være meget taknemligt for dit input.

Tilmeldt 1. Feb 25
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft kontakt til en del influencere og deres krav. Der er nogle helt klare problematiske ting ved din hjemmeside!

1. Den er politisk.

2. Den er ekstremt langsom.

3. Den er virkelig dårlig designet. Alting flyder oveni hinanden.

4. Produkterne er dyre.

Du vil uden tvivl - i sidens nuværende stand - få svært ved, at få seriøse samarbejder op at køre. Nummer 1 kan gøre det svært, men bestemt ikke umuligt. 2 og 3 er ekstremt vigtige. Nummer 4 - måske ikke så vigtigt, hvis produlterne er af god kvalitet.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)