Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Går lidt i salgstanker af mine 16 år gamle webshops for herresmykker.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Går lidt i salgstanker af mine 16 år gamle webshops. - Jeg får gjort alt for lidt ud af markedsføring pga. manglende tid og manglende evner i disse nye tider hvor det ikke kun er google der tæller mere 🙂 sikker på der ligger meget at hente for de/den rigtige. Det drejer sig om www.marjoe.dk www.marjoe.se www.marjoe.no www.marjoe.fi www.marjoe.nl www.marjoe-herrenschmuck.dk og til kvinder www.promiz.dk - alle på samme DD konto og varelager. - send mail: salg@marjoe.dk hvis mere info ønskes.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. May 25
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:23
Spændende case, håber du finder den rigtige :)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:28

overvej ageras hvis du er sikker på du vil sælge, men vid så, at når den sælges koster det til dem - men det kan måske nok lette projektet

vh John H

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:11

Det er nok Saxis du mener John og ja, det koster lidt, men det er sådan noget vi sælger mange af.

De bedste hilsner

Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:09

Martin Thorborg:

Det er nok Saxis du mener John og ja, det koster lidt, men det er sådan noget vi sælger mange af.

De bedste hilsner

Martin

ja oplagt Saxis - men ja det er netop noget jeg har set solgt vellykket der - roder dine ting lidt sammen her :) 

vh John H

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 09:17

hejsa

du må da gerne sende med lidt mere info omkring ca omsætning oghvad du tænker af pris driver en shop i forvejen

info@paraplyshop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1754
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:05

Ind på Saxis.

Jeg har solgt 3 webshops derinde og det gik faktisk ret hurtigt med forholdsvist seriøse henvendelser.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)