|
Ja helt sikker. Jeg vil helst ikke komme for meget ind på hvad det er, da jeg lige skal finde ud af hvordan jeg skal gribe det an.
Det er fuldstændigt det samme produkt. Det er et specifikt mærke som kommer fra den samme leverandør/producent.
|
Https://www.magicweb.dk - Byg en hjemmeside, blog eller webshop til din virksomhed
Ja helt sikker. Jeg vil helst ikke komme for meget ind på hvad det er, da jeg lige skal finde ud af hvordan jeg skal gribe det an. |
Tak for din tid, beklager det forsinkede svar. Nr. 2 er jeg meget tilbøjelig til at tro, men det kan også være at jeg bare er mopset og tror det værste. Og så vil jeg jo ikke smide nogle under bussen... Nr. 3 er 110% sikkert. Jeg vil tro at det er den sidste mulighed og så kan jeg jo bare vente pænt. Problemet er blot om jeg "dør" inden da :( Tusind tak for dine fire forslag til hvad jeg kan gøre - du har helt ret. Jeg er heldigvis god til noget af det (eminent til kundeservice, jeg begriber ikke hvor det kommer fra, men det er jeg bare 😂) . Mega god ide at udnytte webshoppen. Det er da dét jeg skal - for dét gør jeg ikke nok. Jeg forsøger at hænge i. Mange tak for din tid igen!! :) |
Jeg driver en platform med spilforslag (odds og betting), og jeg betaler selvfølgelig skat og moms af min abonnementsindtægt, som enhver anden virksomhed bør gøre. Men desværre ser jeg ofte såkaldte “spileksperter”, der tager imod betaling via privat MobilePay eller PayPal – uden noget CVR, ingen regnskab og i mange tilfælde uden at der bliver afregnet skat eller moms. Det er urimelig konkurrence, især når man som professionel forsøger at bygge noget ordentligt op. Det værste er, at det burde være ret nemt at opdage for banker/myndighederne – men det bliver bare ikke prioriteret. Så det efterlader os andre i en situation, hvor man enten skal konkurrere mod urimeligt lave priser eller gå på kompromis med sin egen bundlinje. Jeg har desværre ikke en magisk løsning, men jeg tror vi er flere, der sidder med samme følelse: det føles ikke helt fair. Held og lykke med forretningen - og lad os få en opfølgning på din eventuelle løsning af 'udfordringen'. /R |