Husk alle aktiver og varer skal ud, den gamle computer kan ikke være dyr, find tilsvarende på blå avis og kan du ikke - sæt til 400 kr + moms med mindre den er speciel Husk du hænger på al gæld der måtte dukke op efter lukningen, også gamle forpligtelser som f.eks manglende lovpligtig aerbejdsskadeforsikring og evt corona støtte der skal retur osv, når du lukker via erklæring
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg har ingen ansatte i mit selskab, og har aldrig tegnet arbejdsskadeforsikring. Selskabet er 5 år gammelt. Kan det blive et problem?
næppe men den forsikring er lovpligtig for reg.direktør uanset 0 andre og 0 omsætning og bod 5000 kr + gebyr for 3 år, men det kræver jo en kontrol at blive taget . alt er dog muligt - jeg ville nok vove at lukke hvis det er eneste
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER