Hej Alle Jeg har forsøgt at lukke det i 1 år nu, men de top nederen folk inde ved skat kan ikke hjælpe mig. De sender min likvidations opgørelse tilbage uden grund, og når man ringer til dem er de pisse flæbet. Jeg er så træt af at bruge energi på den her process. Hvordan kan jeg lade det gå konkurs så de skal ryde op aka "politiker tricket"? - og er der nogle negative ting ved det, hvis det ikke skylder penge? Det er seriøst utroligt så svært det skal være at lukke et APS i danmark. |
har du lukket alle forpligtelser på virk.dk
Har du udfyldt lukke selvangivelse for lukke året og indsendt sammen med begæring om lukning ved erklæring
Det er ikke spor vanskeligt hvis man gør det rigtigt, og det kan ikke hjælpe at ringe
Nå men når energi er sluppet op, så kan du afmelde direktøren ved at lokke på virk.dk og så kommer der brev om du skal have en direktør og det smider du så ud, of så bliver selskabet sendt til tvangslukning i skifteretten og så er det slut
Du kunne også bede en revisor eller lignende om hjælp når du ikke selv kan, og lukke ved erklæring, men det andet er helt uden arbejde reelr, bare en byrde for skidfteretten
Det er ikke positivt at have et tvangslukket selskab, hgelt som et konkurs er skidt. Konkurs koster 40.000 kr i sikkerhed til skifteret hvis du vil bruge det
vh John Hannover